فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

نقش خبرنگاران در مبارزه با ویروس کرونا قابل تقدیر است

«سردار علی رزمجو» گفت: نقش خبرنگاران و رسانه ملی و مطبوعات نقش بسزایی در انتقال این خلاقیت‌ها برای مبارزه با این ویروس نقش برجسته و ارزنده‌ای است که قابل تقدیر است.
کد خبر: ۳۹۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ - 05April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سردار علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر امروز (یکشنبه) در بازدید از کارگاه‌های تولیدی ماسک و دستکش شهرستان دیر اظهار داشت: حضور بانوان در کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش برای مبارزه با کرونا، نشات گرفته از دوران هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی خواهران از آن دوران است.

وی گفت: حضور چشمگیر و داوطلبانه و فعالانه بانوان در تولید ماسک و دستکش برای مبارزه با ویروس کرونا تاسی از سیره حضرت زهرا (س) است.

سردار رزمجو اضافه کرد: بانوان با تاسی از مکتب حضرت زهرا و بکارگرفتن تجیزات شخصی خود در این کارگاه‌ها در مبارزه با ویروس منحوس کرونا حضوری فعال دارند.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر افزود: این حضور با عشق، علاقه، شعور انقلابی و احساس مسئولیت در برابر خون پاک شهیدان است.

وی گفت: هر کجا معضل برای کشور پیش بیاید، اقشار مختلف مردم داوطلب و مشتاقانه پای کار هستند و به یاری خداوند متعال و خون شهیدان مشکلات برطرف می‌شود.

سردار رزمجو ادامه داد: اگر این داوطلبی‌ها و علاقه‌ها و پای کار بودن‌ها نبود تحت هیچ شرایطی کشور از پس مبارزه با این ویروس کرونا بر نمی‌آمد.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر افزود: نقش خبرنگاران و رسانه ملی و مطبوعات نقش بسزایی در انتقال این خلاقیت‌ها برای مبارزه با این ویروس نقش برجسته و ارزنده‌ای است که قابل تقدیر است.

سردار رزمجو از کارگاه تولیدی ماسک و دستکش روستای حاجی آباد، شهید حججی شهر بردستان، حوزه قدس شهر دیر و مبادی ورودی شهر دیر بازدید کرد و در جریان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط نیروهای بسیجی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها