رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود:

رزمایش «یاوران مهدی (عج)» نشانگر عظمت نیروی مردمی است

حجت‌الاسلام «حمید عبداللهیان» گفت: رزمایش یاوران مهدی (عج) نشانگر عظمت نیروی مردمی و تقویت‌کننده فضای معنوی، امید و انگیزه است که این رویداد مردمی چهارشنبه ۲۰ فروردین در شهرستان شاهرود آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ - 06April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «حمید عبداللهیان» رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود امروز در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا شاهرود، درباره آخرین تصمیمات مأخوذه این قرارگاه اظهار داشت: یکی از مصوبات این نشست برگزاری رزمایشی در شب میلاد حضرت مهدی (عج) هم‌زمان با ضدعفونی و پخش سرودهای مناسب در سطح شهر و محلات شهرستان است.

وی با بیان اینکه توزیع رایگان ماسک و دستکش و اهدای بسته غذایی و نذورات قربانی مردم برای سلامتی امام زمان (عج) بین نیازمندان دیگر محور این رزمایش است، عنوان کرد: مبدأ این رزمایش مقبره مطهر شهدای گمنام و مقصد آن محلات شهر شاهرود است.

ترویج فرهنگ ایثار و کار جهادی

عضو قرارگاه مردمی مبارزه با کرونای شاهرود گفت: جهاد، عرصه شناخت نیروهای مؤمن انقلابی پای‌کار است که با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در برهه‌های مختلف این انقلاب به میدان آمده و با اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، سختی‌ها را به‌آسانی سپری می‌کند و در تعالی گام‌های انقلاب ثابت‌قدم و استوار عمل می‌کند.

عبداللهیان بابیان اینکه رزمایش یاوران مهدی (عج) نشانگر عظمت نیروی مردمی و تقویت‌کننده فضای معنوی، امید و انگیزه الهی است، ابراز داشت: این رویداد مردمی چهارشنبه ۲۱ فروردین جاری ساعت ۱۵:۳۰ از حرم مطهر شهدای گمنام آغاز خواهد شد.

وی درباره ستاد مردمی مقابله با کرونا نیز عنوان کرد: پس از اینکه شاهرود با شیوع کرونا روبرو شد گروه‌های مردمی، تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی، بسیجیان و… نسبت به تشکیل گروه‌های مردمی و گندزدایی معابر و تولید دستکش و ماسک مبادرت ورزیدند اما نیاز بود تا این فعالیت‌ها ساماندهی و مدیریت شوند لذا قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا به ریاست و محوریت امام جمعه شاهرود ایجاد شد.

تولید ماسک و توزیع اقلام

وی با بیان اینکه جلسات این قرارگاه به صورت منظم در دفتر امام جمعه برگزار و گروه‌ها از عملکرد خود گزارش کار می‌دهند، بیان داشت: مناطق مختلف شهر بر اساس نیاز و موقعیت جغرافیایی تقسیم و هر شب با حضور گروه‌های مردمی و جوانان انقلابی شهرستان ضدعفونی می‌شوند.

عبداللهیان با بیان اینکه تنها رسالت این گروه‌ها ضدعفونی معابر نیست، متذکر شد: تولید ماسک، بسته ارزاق، مایع ضدعفونی کننده، جذب نذورات مردمی و قربانی گوسفند و توزیع این اقلام در بین مردم و نیازمندان، شناسایی جامعه هدف نیازمندان و… در زمره اقدامات این قرارگاه است که هزینه تمام آن‌ها نیز از کمک‌های مردمی و خیران استحصال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار