شهید «علی بازوند»:

خط امام خط خداست

شهید «علی بازوند» در قسمتی از وصیتنامه خود نوشته است: خط امام خط خدا است پس خدا را از یاد نبرید بلکه یاد خدا مایه آرامش قلب‌هاست.
کد خبر: ۳۹۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ - 07April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد،  علی بازوند در سال 1333 در روستای بازوند از توابع شهر رومشگان در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود. با شروع جنگ تحمیلی به عضویت سپاه درآمد و مرتب و مداوم در جبهه‌های جنوب و کردستان حضور داشت. وی سرانجام در تاریخ 31 خرداد 1366 پس از عملیات‌های متعدد در ماووت عراق به شهادت رسید.

قسمتی از وصیت نامه شهید «علی بازوند»:

بنده وظیفه دینی و اسلامی ام اقتضاء می‌کرد که دل از شما و تمام فامیل‌هایم و از لذت‌های دنیا بلکه از این دنیای فانی که وفا به پیامبر و امامان نکرده است ترک بگویم. امیدوارم با ریختن خونم به دست دشمنان توانسته باشم خدمتی به اسلام و قرآن کرده باشم و لبیک خود را به ابراهیم زمان یعنی امام عزیزم گفته و باز امیدوارم شما تمام خانواده‌ام و فامیل‌هایم به ایشان وفادار باشید و این نعمت خدادادی را از دست ندهید.

خط امام خط خدا است پس خدا را از یاد نبرید بلکه یاد خدا مایه آرامش قلب هاست و برادران و خواهران مسلمان جبهه و جنگ را فراموش نکنید این جنگ بین اسلام و کفر است با فرستادن جوان‌هایتان به جبهه، اسلام و قرآن را یاری نمایید که خون باید داد، خون است که تا کنون اسلام و قرآن را حفظ کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها