سردار شهسواری خبر داد؛

تولید روزانه ۲۶ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های‌ خیاطی راه‌اندازی شده توسط سپاه آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۴۰ کارگاه تولید ماسک با همکاری صنف خیاطان در سطح استان توسط سپاه راه‌اندازی شده که در این کارگاه‌ها روزانه ۲۶ هزار عدد ماسک و هشت هزار جفت دستکش تولید می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ - 06April 2020

تولید روزانه ۲۶ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های‌ خیاطی راه‌اندازی شده توسط سپاه آذربایجان‌غربیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری»، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به موضوع پزشکان بدون مرز اظهار داشت: از سازمان پزشکان بدون مرز درخواست شده بود تا به مردم کمک کنند و در نتیجه نیز آنها اکیپی با ۹ نفر که سه نفر آنها پزشک و بقیه پزشکیار بودند به ایران فرستادند.

وی افزود: این گروه تنها تجهیزاتی که با خود به همراه داشت، یک چادر بزرگ بود که قرار بود تجهیزات داخل چادر را هم خود ما تأمین کنیم و پس از پایان مأموریت‌شان هم می‌‌خواستند این چادر را با خود ببرند. این کار آنها در واقع توهین به شعور مردم ایران بود و در شأن جمهوری اسلامی ایران نبود که یک گروه ۹ نفره بدون تجهیزات بخواهند با ادعای کمک به بیماران ایرانی خدمات دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه سپاه یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در عرض ۴۸ ساعت ساخت که بازتاب جهانی در رسانه‌های دنیا داشت، ادامه داد: نیروهای نظامی ایران با اتحاد و همبستگی که داشتند در سطح کشور بیمارستان چندهزار تختخوابی و نقاهتگاه راه‌اندازی کردند که نیاز کشور به سایرین کاهش یابد.

وی با بیان اینکه سپاه شهدای استان برای کمک به اقشار آسیب‌دیده به دلیل شیوع کرونا ۴۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی آماده کرده است، عنوان کرد: این بسته‌های معیشتی تا اول رمضان در بین خانواده‌ها توزیع خواهند شد و همچنین تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده نیازمندان توزیع شده است.

سردار شهسواری با اشاره به راه‌اندازی ۴۰ کارگاه تولید ماسک با همکاری صنف خیاطان توسط سپاه در سطح استان تصریح کرد: در این کارگاه‌ها روزانه ۲۶ هزار عدد ماسک و هشت هزار جفت دستکش تولید می‌شود و بزرگترین این کارگاه‌ها در مجتمع شهید کاظمی ارومیه بوده که روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک تولید می‌کند.

وی با اشاره به استفاده هفت میلیون لیتر مواد ضدعفونی در عملیات‌های گندزدایی گفت: همچنین در این عملیات‌ها شش هزار و ۵۵۹ دستگاه اعم از تراکتور، ماشین‌های آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌ها  مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار