امام جمعه شادگان تاکید کرد؛

استفاده از فضای رسانه‌ای و مجازی برای انتشار برنامه‌های نیمه شعبان

سید مجید شرفی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، باید از ظرفیت بالای فضای مجازی و رسانه‌ای برای برگزاری برنامه‌های هفته مهدویت و جشن نیمه شعبان نهایت استفاده را کرد.
کد خبر: ۳۹۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 06April 2020

استفاده از فضای رسانه ای و مجازی برای انتشار برنامه های نیمه شعبان

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‎الاسلام سید «مجید شرفی» امام جمعه شادگان امروز در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی در سال جدید اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، باید از ظرفیت بالای فضای مجازی و رسانه‌ای برای برگزاری برنامه‌های هفته مهدویت و جشن نیمه شعبان نهایت استفاده را کرد.
 
وی افزود: با توجه به شرایط کنونی، جشن نیمه شعبان خانگی برگزار کنیم و احادیث، روایت‌ها و مطالب نیمه شعبان به صورت گسترده در فضای مجازی انجام می‌شود.
 
حجت الاسلام شرفی گفت: انتشار مقالات، زندگی نامه باید به استدال آیات و روایات در فضای مجازی باشد و اداره تبلیغات شهرستان شادگان ناظر بر این انتشارات است.
 
امام جمعه شادگان اضافه کرد: متولیان امر نسبت به آذین بندی و نصب پرچم‌های رنگارنگ در میدان‌های شهر اقدام کنند تا این شهر معطر به بوی عطر مهدوی شود.
 
وی تصریح کرد: پخش دعاها و مناجات در فضاهای مجازی، سرودهای امام زمان (عج) با استفاده از خودروهای دارای بلندگو و پخش قرآن و سرود مذهبی در محلات شهر و همچنین از مناره‌های مساجد را برای شب و روز نیمه شعبان لحاظ کنند.
 
حجت الاسلام شرفی در پایان گفت: برگزاری مسابقه مجازی مهدوی، تجلیل از خانواده‌های شهدا که نامشان مزین به مهدی (عج) هست از دیگر برنامه‌های جشن ولادت امام زمان (عج) است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها