مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ماهیت پوشالی و ضعف کدخدای دهکده جهانی در بحران کرونا هویدا شد

سردار عباس یوسفی گفت: ماهیت پوشالی کشورهای مدعی دنیا در بحران کرونا هویدا شد و تمام جهان دیدند که چگونه کدخدای ظالم و خوش رنگ و روی دهکده جهانی به سرقت ماسک های دیگر کشورها رو آورد و به سخت ترین مشکلات برای حفظ سلامت جامعه خود برخورد کرد.
کد خبر: ۳۹۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ - 06April 2020

ماهیت پوشالی و ضعف کدخدای دهکده جهانی در بحران کرونا هویدا شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز در جلسه بررسی پیشنهادهای سال 99 مدیریت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل خوزستان اظهار داشت: در بحث اهمیت کار روابط عمومی و تبلیغات، همین بس که در شرایط بحرانی مانند الان که ممکن است خیلی از امورات تحت تاثیر شرایط های مختلف دچار نقصان و یا کم کاری شوند، رسالت روابط عمومی ها دوچندان و فعالیت آنها جشمگیرتر خواهد بود.

وی افزود: حوزه فعالیت دفاع مقدس نه تنها مربوط و محدود به 8 سال جنگ تحمیلی نیست بلکه اوج فعالیت حوزه روابط عمومی و تبلیغات، پردازش و انتشار فرهنگ ناب ایثار، جهاد، وحدت و شهادت است که در خیلی از بحران ها و مناسبت ها ساری و جاری است.

سردار یوسفی خطاب به «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: در فصلنامه ای که برای سوم خرداد در دست اقدام و چاپ دارید به تحلیل جهاد همگانی و استفاده از فرهنگ ناب دفاع مقدس در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا هم بپردازید تا نسل جوان ما بدانند که ریشه و هویت این فرهنگ که زائیده انقلاب اسلامی است ساخته و پرداخته چه دوران سخت ولی باشکوهی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان افزود: ماهیت پوشالی کشورهای مدعی دنیا در بحران کرونا هویدا شد و تمام جهان دیدند که چگونه کدخدای ظالم و خوش رنگ و روی دهکده جهانی به سرقت ماسک های دیگر کشورها رو آورد و به سخت ترین مشکلات برای حفظ سلامت جامعه خود برخورد کرد در حالی که جوانان انقلابی ایران اسلامی در کنار دیگر نهادها و اقشار، حماسه آفریدند و علیرغم تحریم های ظالمانه توانستند لوازم و مایحتاج اولیه جامعه را با اتکا به فرهنگ ایثار و جهاد تامین کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر از راه اندازی پویش اجتماعی «سنگر مهربانی» توسط اداره کل خوزستان و انغعکاس اخبار حوزه سلامت به جامعه در خبرگزاری دفاع مقدس، گفت: رسالت ما همراهی همه جانبه با جامعه در سایه اتکا به فرهنگ دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار