توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی از سوی جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء در قم

توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار و ضدعفونی برخی معابر پرتردد از جمله اقدامات نیرو‌های مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء عراق در استان قم است.
کد خبر: ۳۹۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱ - 07April 2020

توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی از سوی جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «ضیاء الشویلی» مدیر بخش امور بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء در جمع خبرنگاران از حضور نیرو‌های مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء در قم خبر داد و اظهار داشت: نجباء با هدف شکست اپیدمی کرونا در قم به یاری کادر درمان و بیماران شتافته است.

وی با اشاره به برخی اقداماتی که با حضور نیرو‌های مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء در قم صورت گرفته است، عنوان کرد: توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار قم و ضدعفونی برخی معابر پرتردد ازجمله اقدامات نیرو‌های مقاومت است.

مدیر بخش امور بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء گفت: تهیه و توزیع هزار قطعه لباس برای کادر درمان نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته که پس از آماده‌سازی در بیمارستان‌های قم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به مناطقی که در چند روز گذشته توسط نیرو‌های مقاومت حزب‌الله نجباء ضدعفونی شده است، گفت: بلوار شهید محمد منتظری، خیابان انقلاب، خیابان ارم و سایر نقاط پرتردد مرکزی قم به همت نیرو‌های مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء ضدعفونی شد.

الشویلی با تأکید بر اینکه در روایات و آیات قرآن از عسل به‌عنوان خوراکی بهشتی یاد شده است، تأکید کرد: در چند روز گذشته ۴۰۰ کیلو عسل در بیمارستان‌های فرقانی، علی بن ابی‌طالب (ع) و نقاهتگاه یاوران مهدی (عج) بین بیماران و کادر درمانی توزیع‌ شده است.

مدیر بخش امور بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء خاطرنشان کرد: نیرو‌های جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله نجباء با حضور در جبهه‌های سوریه و عراق برای مقابله با داعش به‌صورت جهادی مبارزه کردند و اکنون نیز برای مقابله با ویروس کرونا در کنار رزمندگان اسلام در ایران به‌صورت جهادی وارد میدان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار