یادداشت/

ابرقدرت‌ها از خدمت‌رسانی به هموطنان خود عاجز هستند

ابرقدرت‌ها که از هر خیانتی برای دست‌اندازی به منافع دیگر کشور‌ها برای برون رفت از این بحران فروگذار نمی‌کنند، هم اکنون با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات روز دنیا از خدمت‌رسانی حتی به مردم خویش عاجزند.
کد خبر: ۳۹۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ - 07April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در یادداشتی وضعیت بهداشتی کشورهای پیشرفته و در حال پیشرفت را مقایسه کرده و آورده است: در شرایط کنونی کشور که تمامی ابرقدرت‌های دنیا در مقابل عظمت خداوند تبارک و تعالی به زانو در آمده‌اند و عجر و ناتوانی آنها در مقابله با ویروس کوید 19 بر همگان اثبات شد.

آنان که از هر خیانتی برای دست اندازی به منافع دیگر کشور‌ها برای برون رفت از این بحران فروگذار نمی‌کنند علاوه بر شعار حقوق بشر که سالها گوش فلک را پر کرده و اکنون می‌بینیم که تمامی آنها طبل تو خالی بوده و هم اکنون با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات روز دنیا از خدمت‌رسانی حتی به مردم خویش عاجزند چه رسد به اینکه بخواهند دست دیگر ملت‌ها را بگیرند.

در مقابل آنان ایران، در اوج عزت، سربلندی، اتحاد و همدلی مردم تحت فرماندهی امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) را شاهد هستیم که یقینا برکات زیادی را در پی خواهد داشت.

با توکل بر خدای بزرگ ان‌شاءالله هرچه زودتر از این بحران عبور خواهیم کرد و نیازی به کمک بعضی کشور‌ها از جمله آمریکا نخواهیم داشت بلکه توان در اختیار گذاشتن تجهیزات پزشکی به سایر کشورها را نیز داریم.

اینجانب ضمن تشکر از کسانی که در بخش‌های مختلف خدمت رسانی به ویژه در حوزه سلامت، خود را وقف این راه کرده‌اند؛ از درگاه احدیت طول عمر باعزت برای این عزیزان را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار