رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا خبر داد؛

ایجاد بیش از ۳۰۰۰ تخت نقاهتگاهی در داخل و خارج از پادگان‌ها

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: بیش از سه هزار تخت نقاهتگاهی در داخل و خارج از پادگان‌ها برای دوران نقاهت بیماران و بیش از ۱۱۹ پست سیار و امداد برای غربالگری در سطح شهر‌ها ایجاد کردیم.
کد خبر: ۳۹۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ - 07April 2020

ایجاد بیش از ۳۰۰۰ تخت نقاهتگاهی در داخل و خارج از پادگان‌هابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «بهزاد موذنی» رئیس اداره بهداشت و درمانی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگویی رادیویی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ‌ترین نیروی نظامی در خدمت مردم بوده و با توجه به اینکه در چند سال اخیر اتفاقات تلخی برای کشورمان افتاده است، مثل سیل و زلزله و... در کنار رزمایش‌ها با همراهی مردم به رفع این بلایا‌ها پرداخته است.

وی افزود: در بحث مقابله با کرونا هم با تمام قوا وارد عمل شدیم و خوشبختانه تمام هموطنان ما شاهد اقدامات در عرصه‌های مختلف قرار گرفتند؛ ازجمله خدمات‌دهی بیمارستان‌های ارتش به بیماران کرونایی و الان ۲۴ بیمارستان ثابت نیروی زمینی و ۳۲ بیمارستان ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است؛ همچنین بیش از  سه هزار تخت نقاهتگاهی در داخل و خارج از پادگان‌ها برای دوران پس از بیمارستان بیماران ایجاد کردیم. ضمن اینکه بیش از ۱۱۹ پست سیار و امداد برای غربالگری در سطح شهر‌ها گذاشته ایم و همچنین رفع آلودگی بیش از ۴۵ شهر را انجام می‌دهیم.

رئیس اداره بهداشت و درمانی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: سه بیمارستان صحرایی احداث کردیم و در جا‌هایی که استانداری و زارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا درخواست کرده اند، همراهی و همکاری داشته ایم. تاسیس بیمارستان دو هزار تختخوابی در نمایشگاه بین المللی را انجام دادیم و توانستیم این توانایی را به رخ دنیا بکشیم. بعد از ما انگلیس، اسپانیا و ایتالیا از ارتش‌شان خواستند که این کار را انجام دهند.

موذنی تصریح کرد: خدا را شاکریم که در زمانی در لباس سربازی خدمت می‌کنیم، زیر چتر ولایت هستیم و خودمان را خادم مردم می‌دانیم و حواس‌مان به مرز‌های کشور است.

وی گفت: غربالگری تمامی مرزداران‌مان را در مرز‌ها انجام دادیم و از همیشه برای انجام مأموریت‌های خود، آماده‌تر هستیم. خوشبختانه کرونا را در پادگان‌های‌مان کنترل کردیم و نگذاشتیم بیماری شیوع پیدا کند.

رئیس اداره بهداشت و درمانی نزاجا عنوان کرد: احساس می‌کنیم که در صحنه جنگ هستیم و رنگ لباس‌های مان عوض شده است. جامعه پزشکی با لباس سفید رزم می‌کنند و ما هم پشت‌شان هستیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار