نماینده ولی فقیه در مازندران:

برپایی جشن میلاد مهدی موعود باید با نگاه جلوگیری از ظلم صورت گیرد

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: برپایی جشن میلاد مهدی موعود باید با نگاه جلوگیری از ظلم انجام شده و با تولد دیگر امامان برای نسل حاضر فرق داشته باشد، این همان نگاهی است که باید در جامعه تزریق شود.
کد خبر: ۳۹۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ - 07April 2020

برپایی جشن میلاد مهدی موعود باید با نگاه جلوگیری از ظلم صورت گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در نشست اعضای برگزاری جشن نیمه شعبان که در مصلای ساری برگزار شد، با تاکید بر حساسیت و توجه به اهمیت مراعات اصول بهداشتی، و ویژگی خاص امسال اظهار داشت: وجود امام زمان و ظهورشان با هدف تبدیل سیاهی ظلم به سپیدی عدالت و نجات بشریت صورت خواهد گرفت از این‌رو اعتقاد به منجی از نگاه اعتقادی و اجتماعی بسیار مهم است.

وی افزود: ما معتقد هستیم این منجی زنده بوده و یک قدم به ظهور مانده است، جشن میلاد این امام علاوه بر اینکه بر پایه عواطف و احساسات ما برگزار خواهد شد، این مهم را یادآور می‌شود که توجه بر وجود ایشان امیدواری را زیاد می‌کند.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: برپایی جشن میلاد مهدی موعود باید با نگاه جلوگیری از ظلم انجام شده و با تولد دیگر امامان برای نسل حاضر فرق داشته باشد، این همان نگاهی است که باید در جامعه تزریق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها