فرمانده سپاه هندیجان خبر داد؛

برگزاری 4 رزمایش پدافند زیستی بیولوژیکی در هندیجان

سرگرد «روح‌الله قاسمی» گفت: تاکنون 4 رزمایش پدافند زیستی بیولوژیکی در هندیجان برای پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری همه جانبه نهادها و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام گرفته که از همه آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.
کد خبر: ۳۹۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ - 07April 2020

برگزاری چهار رزمایش پدافند زیستی بیولوژیکی در هندیجان

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، سرگرد پاسدار «روح‌الله قاسمی خشاب» فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و سهولت بهتر در تهیه ماسک با قیمت بسیار مناسب برای مردم شهرستان هندیجان به همین منظور با تلاش تأثیرگذار گروه‌های جهادی بسیج خواهران حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) و بسیج سازندگی ناحیه سپاه، 2 کارگاه تولید ماسک در شهرستان هندیجان با حضور فرماندار و جمعی از خواهران بسیجی و هیئت‌امنای مسجد چهارده معصوم و پرسنل ناحیه سپاه افتتاح و شروع به فعالیت کردند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی و با همت گروه جهادی خواهران بسیجی شهرستان هندیجان روزانه 2 هزار ماسک تولید می‌شود و با قیمت مناسب در اختیار مردم شهرستان هندیجان قرار می‌گیرد و تاکنون خواهران بسیجی با شور و اشتیاق بی‌نظیر خود استقبال خوبی در تولید ماسک دارند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان به تلاش گروه‌های جهادی بسیجی در هندیجان اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جهادی بسیج خواهر و برادر در هندیجان اقدامات خوبی در پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهرستان داشته‌اند و این روند همچنان با جدیت ادامه دارد.

قاسمی خشاب عنوان کرد: تاکنون 4 رزمایش پدافند زیستی بیولوژیکی در هندیجان برای پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری همه جانبه نهادها و پایگاه های مقاومت بسیج انجام گرفته است که از همه آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار