فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امروز صیاد شیرازی‌های زیادی در سطح ارتش هستند

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» با بیان این‌که تمامی فعالیت‌های نیروی زمینی ارتش با تأسی از ابعاد شخصیتی شهید «صیاد شیرازی» به‌ویژه بُعد ایمانی و تقوای وی ترسیم شده است، گفت: امروز صیادهای زیادی در سطح ارتش هستند و ان‌شاءالله که توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم.
کد خبر: ۳۹۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ - 07April 2020

امروز صیاد شیرازی‌های زیادی در سطح ارتش هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در توصیف ابعاد شخصیتی امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی»، اظهار داشت: شهید «صیاد شیرازی» یک نظامی تمام‌عیار از هر نظر بود و نیروی زمینی ارتش این ولایت‌مداری و ولایت‌محوری را از سیره عملی این شهید بزرگوار به ارث برده است .

وی با اشاره به سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش، افزود: «ولایت‌محوری»، «عدالت‌محوری» و «شایسته‌سالاری»، سه اصل اساسی در تمامی فعالیت‌های نیروی زمینی ارتش است که با تأسی از ابعاد شخصیتی، به‌ویژه بُعد ایمانی و تقوای شهید صیاد شیرازی ترسیم شده است .

امیر «حیدری» ادامه داد: شهید «صیاد شیرازی» الگوی تمامی رزمندگان است و امروز کارکنان ارتش ذوب شدن در ولایت را از این شهید والامقام به یادگار گرفته‌اند؛ چراکه نمونه اخلاق و رفتار انسانی بود .

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه توصیف ابعاد شخصیتی شهید «صیاد شیرازی» باید برای نسل‌های امروز جامعه بیان شود، تصریح کرد: شهید «صیاد شیرازی» از ابعاد شخصیتی برجسته‌ای برخوردار بود که یکی از بارزترین آن‌ها بُعد دیانت و تقوا بود، وی الگو و سمبل خداترسی و متعهد در اقامه نماز اول وقت بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز صیادهای زیادی در سطح ارتش هستند و ان‌شاءالله که توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها