با پیگیری مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران صورت گرفت؛

اعلام موافقت با تخصیص اعتبار بیشتر مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در سال 99

سردار «عبدالله ملکی» گفت: در جلسه امروز با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با تخصیص اعتبار بیشتر برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در سال 99 موافقت شد.
کد خبر: ۳۹۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ - 08April 2020

اعلام موافقت با تخصیص اعتبار بیشتر مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در سال 99به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در جلسه با «مفید غلامی‌راد» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل این مرکز، نیازمند نگاه ویژه مسئولین استانی است.

وی به مشارکت دستگاه‌های استانی از جمله سازمان بسیج سازندگی و شهرداری مرکز استان در ساخت این مجموعه فرهنگی اشاره کرد و خواستار مساعدت بیشتر این سازمان جهت تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران شد و همچنین نسبت به افزایش اعتبار در حوزه تدوین و چاپ کتب و دایره المعارف دفاع مقدس استان در سال 99 تأکید کرد.

«مفید غلامی‌راد» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران نیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را محلی سرشار از معنویت حضور شهدا برشمرد و بر ضرورت مشارکت دستگاه‌ها در ساخت و تکمیل آن تأکید کرد و با تخصیص اعتبار بیشتر این سازمان در این بخش در سال 99 موافقت کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار