سردار رحیمی خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی کشفیات و دستگیری/ انهدام هفت باند بزرگ توزیع مواد مخدر

رئیس پلیس پایتخت از افزایش۳۰ درصدی کشفیات و دستگیری خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون اعضای هفت باند بزرگ توزیع مواد مخدر دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ - 08April 2020

افزایش ۳۰ درصدی کشفیات و دستگیری/ انهدام هفت باند بزرگ توزیع مواد مخدربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه برنامه کشف بیش از ۲.۵ تن مواد مخدر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه مبارزه بی‌امان و پیگیر پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر طی دو ماه گذشته موفق شدند یک باند حرفه‌ای را که از مرز‌های شرقی مواد مخدر وارد پایتخت می‌کردند، شناسایی کنند.

وی ادامه داد: پلیس خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی موفق شد از این باند یک تن و ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف و چهار نفر را دستگیر کند؛ بیشتر مواد کشف شده، شامل تریاک و شیشه است.

سردار رحیمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲.۵ تن مواد مخدر کشف شده که افزایش ۲۳۰ درصدی نسبت به مشابه سال گذشته داشته است؛ همچنین در راستای مبارزه با قاچاقچیان، از ابتدای سال تاکنون اعضای هفت باند بزرگ توزیع مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص آزادسازی تعدادی از معتادان متجاهر عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت پیشگیری از ابتلای این افراد به بیماری، هفت هزار نفر معتاد متجاهر در طول اسفندماه آزاد شدند که باعث ایجاد مشکلاتی شد و پیگیر جمع‌آوری آن‌ها هستیم.

وی درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر اظهار داشت: ما از ابتدای سال پیگیر هستیم و جلساتی در این‌خصوص در استانداری برگزار شد. مردم بدانند که ما آمادگی جمع‌آوری این افراد را داریم، اما تلاش‌های ما منتج به نتیجه نشده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه خوشبختانه روزانه ۱۰ هزار ماسک برای استفاده سایر مردم در مرکز مهر سروش ساخته می‌شود، گفت: خوشبختانه تا کنون کسی از معتادان متجاهر مرکز مهر سروش، بیمار نشده است.

سردار رحیمی افزود: از ابتدای سال تا کنون حدود ۳۰ درصد افزایش کشفیات و دستگیری و ۱۲ درصد افزایش وقوع جرم در تهران داشته‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص انتشار کلیپی از یک خانم در فضای مجازی که حرف‌های ناشایست می‌زند، گفت: این فرد با کار‌های اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد. این خانم دچار مشکل روحی و روانی است و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار