دعوت سیدحسن نصرالله از مردم برای پیوستن به کمپین جهانی «اجتماع قلب‌ها»/ امشب دنیا برای ظهور امام زمان (عج) یکصدا می‌شود

دبیرکل حزب‌الله لبنان به‌مناسبت نیمه شعبان، مردم دنیا را به کمپین جهانی اجتماع قلب‌ها با هدف دعا برای تعجیل فرج امام زمان عج و رفع بلا برای بشریت دعوت کرد.
کد خبر: ۳۹۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 08April 2020

دعوت سیدحسن نصرالله از مردم برای پیوستن به کمپین جهانی «اجتماع قلب‌ها»/ امشب دنیا برای ظهور یکصدا می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، چندی پیش گروهی از علما، فعالان دینی، فرهنگی و تبلیغی در کشورهای اسلامی مختلف فکر و طرح خوبی را پیشنهاد کردند.

این برنامه اجتماع القلوب نام دارد و قرار است در شب نیمه شعبان ساعت ۸:۳۰ به وقت مکه مکرمه (۲۲ به وقت تهران) یعنی در زمان واحد و همزمان در تمامی کشورها اجرا شود.

به موجب این برنامه، دعا برای امام زمان عج و دعای هفتم صحیفه سجادیه (یا من تحل به عقد المکاره) قرائت شود؛ هدف از این برنامه، دعا برای امام زمان عج و تعجیل در فرج و از جهت دیگر رفع بلا برای تمامی بشریت است.

سیدحسن نصرالله در این رابطه اظهار داشت: بنده هم از طرف خودم از همه دعوت می‌کنم که در این برنامه مشارکت کامل و خوبی داشته باشند، طبعاً از منازلشان و نه در خیابان‌ها و اماکن عمومی، همانطور که مقرر شده و موضوع را شرح داده‌اند به هر صورتی که می‌توانند، در این برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها