پیوستن مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر به پویش «سنگر مهربانی»

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر با اعلام استقبال از پویش ارزشی سنگر مهربانی و گرفتن عکس با پوستر این پویش، خواهان همدلی بیشتر مردم در مبارزه با ویروس کرونا شد.
کد خبر: ۳۹۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 08April 2020

پیوستن مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر به پویش «سنگر مهربانی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، هوشنگ نوبخت مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از پیوستن مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر به پویش «سنگر مهربانی» خبر داد و اظهار داشت: پس از راه‌اندازی پویش مردمی «سنگر مهربانی» توسط روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مبنی بر همراهی کردن با مردم جهت وحدت ملی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و ترویج فرهنگ ناب ایثار که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، استقبال خوبی از این پویش ارزشی شد.

وی افزود: پاسدار «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر با اعلام استقبال از این پویش ارزشی و گرفتن عکس با پوستر این پویش، خواهان همدلی بیشتر مردم در مبارزه با ویروس کرونا شد.

عریضاوی ضمن دعوت از مردم خوزستان و شهروندان خرمشهر قهرمان به خود مراقبتی بیشتر و ماندن در خانه از نهادهای خدمت رسان و خیران ایران اسلامی خواست که از خانواده‌های بی‌بضاعت حمایت بیشتری کنند تا مردم قشر آسیب‌پذیر جامعه بتوانند با خیال راحت‌تری در خانه مانده و سلامت خود و دیگران را تامین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها