کارشناس مسائل بین‌الملل:

بمباران‌های کور عربستان در یمن نشان از سردرگمی سیاسی و نظامی سعودی‌هاست

«اصغر زارعی» درباره حملات هوایی عربستان به یمن گفت: بمباران‌های کور عربستان نشان می‌دهد که دچار سردرگمی نظامی و سیاسی شده و این شرایط به دلیل شکست‌های پی در پی در استان‌های مختلف یمن ایجاد شده است.
کد خبر: ۳۹۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ - 08April 2020

بمباران‌های کور عربستان به یمن نشان از سردرگمی سیاسی و نظامی این کشور استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، دکتر «اصغر زارعی» کارشناس مسائل بین الملل در خصوص تجاوز سعودی‌ها به مواضع انصارلله در یمن پس از شکست در عملیات زمینی اظهار داشت: پس از عملیات موفق پهپادی و موشکی که رزمندگان انصارالله بر فراز شهر ریاض بر فراز پایتخت عربستان سعودی انجام دادند و موفق شدند موشک‌های خودشان را بر فراز شهر‌های عربستان به پرواز دربیاورند، شاهد سردرگمی در عرصه‌های سیاسی و رسانه‌ای و همچنین نظامی نیرو‌های ائتلاف هستیم.

وی ادامه داد: در پی این سردرگمی، عربستانی‌ها حملات وحشیانه خودشان را به مناطق مختلف یمن با شدت بیشتری انجام دادند و در این راستا حداقل ۱۹ عملیات بمباران هوایی در استان‌های مختلف صورت گرفت هر چند پدافند هوایی انصارلله توانست بخشی از نیرو‌های هوایی ائتلاف عربستان را فراری دهد.

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه عملیات کور و وحشیانه ائتلاف عربی باعث کشتار و خون ریزی جدیدی در شهر‌های مختلف یمن شده است، عنوان کرد: در یکی از این عملیات، حتی به مراکز نگهداری اسب‌ها نیز حمله شده است. این بمباران‌های کور نشان می‌دهد عربستان دچار سردرگمی نظامی و سیاسی شده و این شرایط به دلیل شکست‌های پی در پی در استان‌های مختلف یمن ایجاد شده است.

منبع: رادیو گفت‎وگو

انتهای پیام/ ۹۰۰

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار