فرمانده سپاه تنکابن خبر داد؛

فعالیت ۱۱۴ گروه جهادی در سطح تنکابن / تولید بیش از ۷۳ هزار ماسک بهداشتی

«سید ابراهیم شریفی» از فعالیت ۱۱۴ گروه جهادی جهت ضدعفونی و گندزدایی کرونا در سطح شهرستان تنکابن خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ - 08April 2020

فعالیت ۱۱۴ گروه جهادی در سطح تنکابن / غربالگری کرونایی ۸۵ درصدی مردمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه تنکابن ظهر امروز در جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه تنکابن، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (اروحناه له فداه) و همچنین قدردانی از اعضای قرارگاه که از ابتدای شیوع کرونا در جهت خدمت رسانی به مردم پای کار بودند، اظهار داشت: تعامل و همراهی مسئولین شهرستان در بخش مرکزی، خرم آباد، نشتارود و حضور در جلسات قرارگاه پدافند زیستی حوزه‌های مقاومت بسیج و پیگیری مصوبات امری بود که باید این فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم در دل تهدید را غنیمت شمرد.

فرمانده سپاه تنکابن از غربالگری ۸۵ درصدی مردم شهرستان خبر داد و افزود: با همکاری کلیه حوزه‌های مقاومت بسیج، بهورزان شبکه بهداشت و درمان و فرهنگیان طرح بسیج ملی مقابله با کرونا هم در حال اتمام است.

شریفی در ادامه با اعلام اینکه ۱۱۴ گروه جهادی در سطح شهرستان جهت ضدعفونی معابر و ادارات و فروشگاه‌ها فعال هستند، اضافه کرد: عملیات پدافند زیستی توسط جهادگران سلامت حوزه‌های مقاومت بسیج، گردان‌های ۵۲۰ و ۵۲۱ امام حسین (ع) شهرستان و هیئت‌های مذهبی در ضدعفونی معابر شهری و روستایی اجرا و  ۷۳ هزار ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی هم برای گندزدایی استفاده شد.

فرمانده سپاه تنکابن از تولید ۷۳ هزار ۶۹۶ ماسک بهداشتی توسط ۱۱۲ خیاط در قالب ۱۳ گروه جهادی هم خبر داد و گفت: این تعداد ماسک‌های بهداشتی بین مردم و جامعه هدف توزیع شد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه تنکابن با اشاره به تهیه و توزیع یک هزار و ۶۷۸ بسته معیشتی و بهداشتی بین بیماران کرونایی و اقشار آسیب‌پذیر متذکر شد: با کمک خیرین این بسته‌ها تهیه و در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت. همچنین بسته‌های میوه هم برای کادر درمانی تهیه و بین آن‌ها توزیع شد.

شریفی در ادامه از اعزام دو پزشک درمانگاه امام رضا (ع) سپاه تنکابن به بیمارستان شهید رجایی شهرستان و مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی لتاک خبر داد و تاکید کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در دهستان دوهزار و سه هزار در پایگاه شهید رزاقی دوهزار با همکاری نیروی انتظامی و حوزه مقاومت بسیج حضرت ابالفضل (س) همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه تنکابن در بخش پایانی با اشاره به برپایی جشن‌های خانگی در نیمه شعبان متذکر شد:‌ کمک به خانوار‌های نیازمند با تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی در ایام ولادت منجی عالم بشریت مهم‌ترین اقدام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها