فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع):

«سپاه» نماد خدمت به مردم است

سردار شاهچراغی گفت: دینداری، توجه به قیامت و اتصال به دریای بیکران بسیج، مهمترین وجه تمایز سپاه پاسداران انقلاب از دیگر سازمان‌ها بوده و سپاه نیروی محرک نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۹۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ - 08April 2020

اتصال به دریای بیکران بسیج مهمترین وجه تمایز سپاه استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «سیدمحمد تقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) در جلسه معرفی «محمدرضا موحد» جانشین جدید فرماندهی سپاه استان با تبریک اعیاد شعبانیه بخصوص نیمه شعبان اظهار داشت: سپاه به برکت نیرو‌های مومن، انقلابی و بسیجیان مخلص نیروی محرک نظام جمهوری اسلامی و نماد خدمت به مردم است.

وی با اشاره به روحیات و معنویت حاکم بر سپاه گفت: دینداری، توجه به قیامت و اتصال به دریای بیکران بسیج، مهمترین وجه تمایز سپاه پاسداران انقلاب از دیگر سازمان‌ها است.

شاهچراغی رشد، تقویت و عزتمندی نظام اسلامی را در گرو برکات و خدمات سپاه و بسیج دانست و افزود: خدمت به مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی مهمترین عامل رضایت خداوند متعال است.

وی با اشاره به خدمات سپاه در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا گفت: از زمان شروع کرونا در قم سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) در مسیر مقابله با این ویروس قرار گرفت و با استفاده از ظرفیت بسیج، گروه‌های جهادی و مردم در جهت نابودی آن بی وقفه در تلاش است.

فرمانده سپاه قم همچنین در خصوص جهانی شدن کرونا گفت: در روز‌هایی که شیوع این ویروس ابهت و اقتدار قدرت‌های نظام سلطه و استکبار را در هم شکسته است، نظام جمهوری اسلامی در اوج تحریم اقلام دارویی و بهداشتی، با رشادت‌های مدافعان سلامت و حضور جهادگران انقلابی و داوطلب و همکاری و همدلی مردم فهیم در میدان نبرد با این ویروس جانانه و چشمگیر عمل کرده است.

وی تصریح کرد: اکنون زمانی است که فرصت برای خدمت فراهم شده و عموم مردم در پایگاه‌ها و مساجد در قالب گروه‌های جهادی حضور پیدا کرده اند و هرکسی به سهم خود در کنار مدافعان سلامت به نبرد با این ویروس منحوس رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها