تشریح آخرین تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان

آخرین جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان خوزستان امروز در سالن جلسات اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ - 08April 2020

تشریح آخرین تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، آخرین جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان خوزستان امروز در سالن جلسات اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار شد و آخرین اقدامات لازم برای اجرا در خوزستان تشریح شد.

«رضا نجاتی» سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان امروز در حاشیه برگزاری نشست این ستاد، اظهار داشت: تا آخر هفته جاری تصمیمات این ستاد مبنی بر تعطیلی اصناف به غیر از چند صنفی که ضرورت فعالیت آنها احساس می‌شد، پا برجا خواهد بود.

وی با بیان اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیمات جدید اتخاذ کرده که از روز شنبه اجرایی خواهد شد، افزود: ادارات ملزم شده اند که بیماران تنفسی، کلیوی، دیابتی و قندی، همچنین بانوان باردار و شیرده را مرخص کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان، تصریح کرد: فعالیت ادارات و سازمان‌ها از روز شنبه با دو سوم نیروها به‌صورت نوبت کاری از سرگرفته خواهد شد و ما بقی کارکنان مرخص و به طور چرخشی به کار گرفته خواهند شد.

نجاتی با اشاره به اینکه این قانون تا ۳۰ فروردین اجرایی خواهد بود، یادآور شد: مدارس و دانشگاه‌ها نیز تا زمان اتخاذ تصمیمات بعدی، تعطیل خواهند بود.

وی با تشریح شیوه زمانی فعالیت ادارات، گفت: ساعت کاری در روز شنبه از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۴ خواهد بود، دستگاه‌های عملیاتی نیز روال عادی خود را طی خواهند کرد.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان بیان کرد: اداره صمت فهرستی را تهیه کرده که بر اساس آن، اصنافی که قرار بر فعالیت آنها وجود دارد، با پروتکل‌های بهداشتی تببین شده، کار خود را با نظارت متولیان بهداشت را از سر گیرند.

نجاتی با تأکید بر این موضوع که فعالیت باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها، تفرج گاه‌ها، اماکن گردشگری کماکان تعطیل خواهند بود و مأموریت مدیران، کارکنان به سایر استان ها نیز، ممنوع است، خاطرنشان کرد: تردد بین استان ها نیز تا ۳۰ فروردین ماه، ممنوع خواهد بود و در ورودی استان همچنان از ورود مسافران ممانعت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار