رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شهدا و ایثارگران در مسیر مکتب ظلم‌ستیزی حضرت، ولی عصر (عج) گام نهادند

حجت‌الاسلام شهیدی در پیامی اعلام کرد: شهدا و ایثارگران نیز با گام نهادن در مسیر مکتب ظلم‌ستیزی حضرت ولی عصر (عج) نشان دادند که تربیت‌یافتگان اسلام و انقلاب با ایمان و اراده‌ای راستین و با برخورداری از فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت همواره در میدان نبرد حق علیه باطل و سرنگونی جور حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۳۹۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ - 08April 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با صدور پیامی، خجسته میلاد با برکت دوازدهمین امام معصوم، مهدی صاحب زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) را به تمامی مسلمانان و مستضعفان جهان، به‌ویژه شیعیان و منتظران آن حضرت و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» به شرح زیر است:

«السَّلامُ عَلَیْکَ یَا نُورَ اللَّهِ الَّذِی یَهْتَدِی بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ یُفَرَّجُ بِهِ عَنِ الْمُؤْمِنِینَ

زادروز قلب عالم امکان حضرت صاحب زمان ـ عجل‌الله تعالی فرجه الشریف ـ بر تمامی منتظران و دوستداران آن حضرت، فرخنده و خجسته باد. میلاد منجی عالم بشریت بشارتی است بر مومنان، مستضعفان و حقیقت‌جویان عالم که حکومت عدل استقرار خواهد یافت و جهان از ظلم و ستم نجات پیدا خواهد کرد. به یقین شناخت منجی عالم بشریت و زمینه‌سازی جهت حضور آن حضرت که دل انسان‌های بصیر را از دیرباز به خود مشغول داشته است، می‌تواند منجر به نجات و رستگاری انسان‌ها گردد و آنان را از ظلمت و گمراهی رهایی بخشد. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «بزرگ‌ترین وظیفه‌ی منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوی و اخلاقی و عملی و پیوند‌های دینی و اعتقادی و عاطفی با مؤمنین و همچنین برای پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند».

شهدا و ایثارگران نیز با گام نهادن در مسیر مکتب ظلم‌ستیزی حضرت، ولی عصر (عج) نشان دادند که تربیت‌یافتگان اسلام و انقلاب با ایمان و اراده‌ای راستین و با برخورداری از فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت همواره در میدان نبرد حق علیه باطل و سرنگونی جور حضور خواهند داشت. آن عاشقان امامت و ولایت با اندیشه‌ای ژرف و روحی طیب از خویش گذشتند و پرچم استقلال و آزادی ایران اسلامی را برافراشتند.

خجسته میلاد با برکت دوازدهمین امام معصوم، مهدی صاحب زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) را به تمامی مسلمانان و مستضعفان جهان به ویژه شیعیان و منتظران آن حضرت و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. از پروردگار متعال اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهان شمول حضرت مهدی (عج) را مسألت دارم.

سید محمدعلی شهیدی
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار