اقدام ضدایرانی منامه در راستای تحقق بخشیدن به سیاست ایران هراسی است

جلال میرزایی گفت: بدون تردید فشار حداکثری اقتصادی کاخ سفید علیه کشورمان موجب شده منامه نیز برای تحقق بخشیدن به این سیاست ضدایرانی با آنها همراه شود.
کد خبر: ۳۹۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ - 09April 2020

اقدام ضدایرانی منامه در راستای تحقق بخشیدن به سیاست ایران هراسی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، جلال میرزایی ضمن رد اقدام دولت بحرین در صدور رای علیه بانک المستقبل، مدیران آن و چند بانک ایرانی دیگر، اظهار داشت: اقداماتی که برای تخریب چهره اقتصادی ایران در حوزه بین‌المللی انجام می‌شود، تنها توسط آمریکایی‌ها انجام نمی‌شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع کشورهایی از جمله سعودی‌ها و همپیمانان ایالات متحده در منطقه که روابط خوبی با ایرانیان ندارند، دست به چنین اقدامی در راستای تشدید سیاست ایران هراسی می‌زنند.

وی ادامه داد: اقدام اخیر بحرین جدا از مداخلات آمریکایی‌ها نیست و بدون تردید فشار حداکثری اقتصادی کاخ سفید علیه کشورمان موجب شده منامه نیز برای تحقق بخشیدن به این سیاست ضدایرانی با آنها همراه شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: بحرینی‌ها باید بدانند اقدام آنها علیه کشورمان رفتاری کاملا سیاسی و غیر قانونی است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه باید در مجامع بین‌المللی قضایی نسبت به این اقدام طرح شکایت کند و حقوق ضایع شده کشورمان را بازگرداند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار