مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مسئله ظهور مهم‌ترین مسئله در جوامع اسلامی است

حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» گفت: مسئله ظهور و باور به فرهنگ انتظار یکی از اساسی‌ترین رکن و مهم‌ترین مسئله در جوامع اسلامی است.
کد خبر: ۳۹۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ - 09April 2020

مسئله ظهور مهم‌ترین مسئله در جوامع اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت آخرین منجی موعود حضرت صاحب الزمان (عج) و با اشاره به اهمیت این فرهنگ در جوامع اسلامی اظهار داشت: مسئله ظهور و باور به فرهنگ انتظار یکی از اساسی‌ترین رکن و مهم‌ترین مسئله در جوامع اسلامی است.

وی در ادامه اندیشه مهدویت و فرهنگ انتظار را تنها راه نجات جامعه بشری دانست و افزود: مهم‌ترین وظایف منتظران مصلح جهانی ترویج و اشاعه فرهنگ انتظار است و همه باید برای جهانی شدن فرهنگ انتظار همت و تلاش ویژه ای داشته باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان به کینه توزی‌ها و دشمنی‌های جهان غرب و مستکبران عالم نسبت به جوامع اسلامی و به ویژه جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: باور عمیق مسلمانان به فرهنگ انتظار و اندیشه مهدویت موجب این کینه توزی‌ها و دشمنی‌ها شده است و قطعا در این تقابل هم به وعده و نصرت الهی پیروزی با منتظران واقعی است.

شکریان امیری با اشاره به چالش عظیم امروز جوامع غربی و تمدن غرب تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت مسلمان و فهیم ایران اسلامی همواره در بیش از چهل سال از عمر با برکت این انقلاب با تاسی از معارف قرآن کریم و سیره اهل بیت (عج) و فرهنگ انتظار و اندیشه مهدویت در تمامی بحران‌ها با موفقیت عبور کرده است و قطعا با تمسک و توسل به آیات نجات بخش قرآن کریم و توسل به اهل بیت (ع) و به ویژه توسل به امام زمان (عج) هم از این بحران عبور خواهیم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان جامعه مهدوی را متعالی‌ترین و تکامل یافته‌ترین جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی پرچمدار تفکر اسلامی و فرهنگ انتظار در جهان است و قطعا این نظام مقدس با رهبری بی‌بدیل عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) زمینه ساز و بسترساز مسئله ظهور است و یکی از دلایل اثرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه و جهان هم عزم راسخ ایران اسلامی برای جهانی شدن فرهنگ انتظار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار