دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

تبعیت از ولی فقیه بهترین راه مقابله با سوءاستفاده جریان‌هان انحرافی است

«خلیل صالحی» گفت: تمسک به مسأله ولایت و تبعیت از ولی فقیه و رهبری جامعه اسلامی، بهترین راه مقابله با سوءاستفاده جریان‌هان انحرافی در مورد ظهور حضرت امام زمان (عج) در عصر کنونی است.
کد خبر: ۳۹۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ - 09April 2020

تبعیت از ولی فقیه بهترین راه مقابله با سوءاستفاده جریان‌هان انحرافی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «خلیل صالحی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران  ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن خجسته میلاد حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فدا) به تمام مسلمانان بویژه شیعیان و منتظران حقیقی آن حضرت در سراسر جهان اظهار داشت: ظهور منجی، یک مساله مورد اتفاق در تمام ادیان الهی است که بیانگر اهمیت آن و توجه تمامی ادیان و فرق به این امر مهم است.

وی اظهار داشت: یکی از حقایق بزرگ در شریعت اسلام، موضوع وجود مقدس حضرت ولیعصر (عج) و مفاهیم و مسائل اصلی و اصیل مربوط به آن حضرت نظیر انتظار، علائم ظهور و خود ظهور است که متأسفانه در طول زمان مورد سوء استفاده‌های گوناگونی از قبیل ظهور مدعیان دروغین و ... قرار گرفته است.

صالحی گفت: تمسک به مسأله ولایت و تبعیت از ولی فقیه و رهبری جامعه اسلامی، بهترین راه مقابله با سوءاستفاده جریان‌هان انحرافی در مورد ظهور حضرت امام زمان (عج) در عصر کنونی است.

وی با تاکید بر مسئله امام شناسی به عنوان اصلی‌ترین راه ماندگاری در مسیر حق و صراط مستقیم، خاطرنشان ساخت: روایات بسیاری از ائمه اطهار (ع) وجود دارد که اگر کسی امام زمان خود را نشناسد و به همان حال از دنیا برود، به مرگ جاهلیت مرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: ظهور، یک پدیده سیال، انعطاف‌پذیر و مشروط است که هرگاه شروط آن حاصل شود، ظهور امام زمان (عج) نیز واقع خواهد شد و مهمترین شرط آن، آمادگی و بلوغ فکری مردم برای این مهم است.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور ما نیز امروز همانند سایر نقاط جهان درگیر یک جنگ تمام عیار است، افزود: از تمام پزشکان، پرستاران و کلیه پرسنل بهداشت و درمان کشور که مجاهدانه و در صف اول مبارزه با این ویروس منحوس تلاش می‌کنند و در راستای حفظ سلامت مردم عزیز کشورمان در حال مجاهدت می‌باشند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه مردم ما همانند گذشته یکدلی، صمیمت و همراهی خود را نسبت به هموطنان و مسئولین کشور در مواجهه با این چنین حوادث غیرمترقبه به خوبی نشان دادند، خاطرنشان ساخت: مسئولین نیز در حوزه‌های مختلف در حال تلاش هستند اما می‌طلبد که نسبت به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه بیش از پیش توجه نمایند تا در زمانی که از آنان خواسته می‌شود به منظور قطع زنجیره شیوع این ویروس در خانه بمانند، خیالشان از بابت تهیه مایحتاج اولیه زندگی شان راحت باشد.

صالحی در پایان ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد منجی عالم بشریت گفت: ان‌ شاء الله به دعای آن حضرت و تلاش کادر درمانی و همکاری تمام افراد جامعه به زودی شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس از سراسر عالم بخصوص کشور عزیزمان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار