بهره‌برداری رژیم صهیونیستی از کرونا برای جاسوسی از فلسطینی‌ها

رژیم صهیونیستی از کارگران فلسطینی که مجوز کار برای حضور در اراضی اشغالی دارند، خواسته برنامه‌ای را بر روی گوشی خود نصب کنند که به راحتی به تمام اطلاعات گوشی آن‌ها دست پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۹۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ - 09April 2020

بهره‌برداری رژیم صهیونیستی از کرونا برای جاسوسی از فلسطینی‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مقامات رژیم صهیونیستی از کارگران فلسطینی و کسانی‌که مجوز حضور در اراضی اشغالی را دارند، درخواست کرده برنامه‌ای را بر روی گوشی خود بارگیری و نصب کنند که بر اساس آن ارتش این رژیم از مکان حضور آن‌ها، دوربین گوشی و دیگر اطلاعات موجود در تلفن همراه دست پیدا می‌کند.

خبرگزاری «شهاب» به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داد: به محض موافقت با بارگیری این برنامه، این پیام بر روی صفحه گوشی ظاهر می‌شود «احتمال دارد ما از اطلاعات جمع‌آوری شده برای هر هدفی از جمله اهداف امنیتی استفاده کنیم و این اطلاعات نزد دستگاه امنیتی برای استفاده در آینده حفظ شود».

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی موافقت «آویخای مندلبلیت» مشاور قضایی کابینه را برای استفاده از تکنولوژی پیشرفته جهت رصد مبتلایان به کرونا از طریق گوشی همراه و ... کسب کرده است.

«شین بت» این اجازه را دارد که از طریق گوشی همراه، مبتلایان به کرونا و اطرافیان آن‌ها را زیر نظر داشته باشد.

هشدار فلسطینی‌ها

«عمار دویک» دبیرکل کمیسیون حقوق بشر فلسطین درباره این برنامه هشدار داد و اظهار داشت: رژیم اشغالگر از هر ابزاری برای جاسوسی علیه فلسطینی‌ها استفاده می‌کند و با هر چیزی از این قبیل باید با احتیاط برخورد کرد.

وی ادامه داد: یگانی به نام یگان شماره هشت هزار وجود دارد که تخصص جمع‌آوری اطلاعات از فلسطینی از طریق ابزار‌های الکترونیکی است و تمام این اقدامات بدون تضمین حفظ حریم خصوصی فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد.

دویک تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با جمع‌آوری اطلاعات از آن‌ها علیه فلسطینی‌ها استفاده می‌کند و فلسطینی‌ها نمی‌دانند این اطلاعات چطوربه دست رژیم صهیونیستی رسیده است.

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها