استاندار خوزستان خبر داد؛

تبدیل حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی به کارگاه تولید تجهیزات پزشکی

غلامرضا شریعتی گفت: حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی به یک کارگاه تبدیل شده و تعدادی از بانوان بسیجی به‌صورت داوطلبانه وارد میدان شده‌اند و در چنین روز‌های مبارکی با شرایط بحرانی اقدام به تولید ماسک و گان پزشکی کرده‌اند.
کد خبر: ۳۹۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 09April 2020

تبدیل حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی به کارگاه تولید تجهیزات پزشکی

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امروز در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و کمبود تجهیزات بهداشتی نظیر؛ ماسک و دستکش و همچنین لباس‌های بیمارستانی سبب شد تا مردم با روحیه جهادی وارد میدان مبارزه با این ویروس شوند و به یاری کادر درمانی و پزشکی و مدافعان سلامت برخیزند.

وی افزود: راه اندازی کارگاه‌های تولید تجهیزات پزشکی، یکدلی، وحدت و انسجام مردمی را به نمایش گذاشته است و هر کس به فراخور توان خود در همه کشور وارد عمل شده تا بتوانیم ان شاءالله به زودی بر این ویروس فائق آییم و شاهد ریشه کنی و مهار این بیماری باشیم.

شریعتی گفت: علاوه بر کارگاه‌های کوچک و بزرگ که به‌صورت خودجوش از سوی مردم و گروه‌های جهادی تشکیل و راه اندازی شده، حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی نیز به یک کارگاه تبدیل شده و تعدادی از بانوان بسیجی به‌صورت داوطلبانه وارد میدان شده اند و در چنین روز‌های مبارکی با شرایط بحرانی اقدام به تولید ماسک و گان پزشکی کرده اند.

استاندار خوزستان مشاهده چنین اتحاد و همدلی را عامل نشاط و شادابی دانست و ادامه داد: وقتی مردان و زنان ایرانی و جوانان را این چنین در صحنه می‌بینیم، به آینده ایران و این مرز و بوم امیدوار می‌شویم و خوشحالیم که هر اتفاقی رخ دهد مثل سیلاب پارسال، زلزله و دیگر حوادث همه با هر سن و جنسیتی به میدان می‌آیند و کمک می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بیان کرد: در کنار مردم هم اداره اوقاف و امور خیریه استان، جمعیت هلال احمر، بسیج، سپاه پاسداران و دیگر نهادها در صحنه هستند و هر گوشه‌ای از کار را گرفته اند و با اقدامات مختلف از جمله؛ ضدعفونی اماکن، تب سنجی و غربالگری انجام می‌دهند و جا دارد از همه به خاطر این همدلی و ایثار تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها