سرپرست حوزه علمیه لرستان:

پزشکان و پرستاران مدافعان حریم سلامت جهادگران در راه خدا هستند

سرپرست حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه پزشکان و پرستاران مدافعان حریم سلامت و فداییان خدمت هستند، گفت: مدافعان سلامت جهادگران در راه خدا هستند.
کد خبر: ۳۹۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ - 09April 2020

به گزارش دفاع‌پرس‌ از خرم آباد، حجت الاسلام «سید محمد باقر موسوی»، سرپرست حوزه علمیه لرستان، صبح امروز به همراه جمعی از روحانیون حوزه به دیدار بیماران کرونایی و پزشکان و پرستاران بیمارستان دورود رفت.

وی در ابتدا با قدردانی از زحمات جامعه سلامت در دیدار با رییس مرکز بهداشت شهرستان و ریاست بیمارستان به نمایندگی از جامعه روحانیت و طلاب استان، به ویژه نماینده ولی فقیه در لرستان به آنان لوح تقدیر اهدا کرد.

حجت الاسلام موسوی در جمع پزشکان و پرستاران با قدردانی از زحمات آنان افزود: زحمات فرشتگان سلامت ستودنی است.

وی اظهار داشت: پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه و مقابله با ویروس کرونا هستند و اقدامات این قشر یادآور صحنه هایی از دوران دفاع مقدس است.

سرپرست حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: امروز جامعه سلامت نشان داد که همچون مدافعان حرم، مدافع حریم سلامت مردم و فداییان راه خدمت هستند.

وی در ادامه خطاب به پزشکان و پرستاران عنوان داشت: شما موجب فخر ایران زمین هستید و چون خدمت صادقانه و خالصانه انجام می دهید مورد عنایت حق تعالی هستید، نه تنها زحمات و رشادت های شما، بلکه خواب و استراحت و همه امور شما امروز عبادت و جهاد است.

حجت الاسلام موسوی از پزشکان و پرستاران به عنوان جهادگران در راه خدا یاد کرد و گفت: شما جان عزیز خود را در طبق اخلاص قرار داده و به یاری مردم مؤمن شتافته اید موجب فخر پیامبر و اهل بیت(ع) هستید و ایشان به خاطر انسان های مجاهدی چون شما در روز قیامت مباهات می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه راه شما مدافعان سلامت همان راه خدمت است که فرزندان خمینی(ره) در قبل از انقلاب و در ۸ سال دفاع مقدس انجام دادند، تصریح کرد: راه شما همان راه فرزندان امام خامنه‌ای است که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حریم مؤمنین پیمودند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: راه شما راه ایثار و مجاهدت و فداکاری خالصانه در راه رضای حق تعالی است و کسی جز ذات اقدس الهی نمی داند که چقدر پاداش این راه نیکو است.

حجت الاسلام موسوی در پایان عنوان داشت: ایران و ایرانی به داشتن چنین مردمی بر خود می بالد و افتخار این نظام و مکتب اهل بیت(ع)، پرورش چنین فرشته هایی در همه ادوار انقلاب و در همه عرصه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها