نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

خدمات جوانان در عرصه مقابله با ویروس کرونا ستودنی است

«غلامعلی صفایی بوشهری» همکاری بانوان و جوانان در تولید ماسک و دستکش در مساجد و حسینه‌ها را کار بزرگ در راستای پشتیبانی از جبهه سلامت دانست و گفت: ملت ایران به ویژه مردم استان بوشهر در هر جا که نظام به حضور آنان نیاز داشته در صحنه حاضر شده‌اند و خدمات آن در عرصه مقابله با ویروس کرونا ستودنی است.
کد خبر: ۳۹۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ - 09April 2020

به گزارش دفاع‌پرس‌ از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز (پنج شمبه) در حاشیه دیدار از کارگاه های تولید ماسک و دستکش با تبریک میلاد امام زمان حضرت ولی عصر(عج) خدمات گروه‌های جهادی در تولید و توزیع نیازمندی‌های مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: از تمامی جهادگران که در تولید مواد بهداشتی، ماسک و دستکش برای مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند قدردانی می‌شود.

 وی همکاری بانوان و جوانان بدون هیچ چشم‌داشتی در تولید ماسک و دستکش در مساجد و حسینه‌ها را  کار بزرگ در راستای پشتیبانی از جبهه سلامت دانست و گفت: ملت ایران به ویژه مردم استان بوشهر در هر جا که نظام به حضور آنان نیاز داشته در صحنه حاضر شده‌اند و خدمات آن در عرصه مقابله با ویروس کرونا ستودنی است.

وی حضور جهادی جوانان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا را یادآور دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: مردم همواره در حل مشکلات جامعه مشارکت دارند که این مهم در زمان بحرانی و هر زمانی که احساس نیاز می‌شود مردم با حضور در صحنه به کمک نظام می‌شتابند.

امام جمعه بوشهر مدیریت بیماری کرونا در کشور و استان بوشهر را با همکاری و تلاش پزشکان و مردم دانست و افزود: در این فرایند حوزه بهداشت و درمان و جهادگران خدمات قابل توجهی کرده‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه افراد توانمندی در جامعه برای خدمات‌رسانی و تولید وجود دارد تصریح کرد: حضور پرشور بانوان و جوانان در عرصه تولید محصولات بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا حماسه‌ای چون دفاع مقدس خلق کرد.

وی، پشتیبانی خواهران در تولید ماسک را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کرونا همه کشورهای جهان را فرا گرفته است ولی در خدمات رسانی در کشورها تنها  از طریق دولت و حکومت انجام می‌شود در حالی در ایران با مشارکت نیروهای دانش بنیان در عرصه تولید محصولات مورد نیاز، جهادی عمل می‌کنند تا بار دیگر ایران اسلامی در این عرصه سربلند و موفق بیرون بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار