دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خوزستان تشریح کرد؛

خدمات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مردم خوزستان

حجت الاسلام حسین احمدی گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آغاز انتشار ویروس کرونا در کنار مردم حضور داشته‌ و اقدامات مهمی را نیز انجام داده است.
کد خبر: ۳۹۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ - 10April 2020

خدمات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مردم خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین احمدی» دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان خوزستان امروز در حاشیه توزیع تعدادی از بسته‌های غذایی و بهداشتی به نقاط مختلف خوزستان اظهار داشت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آغاز انتشار ویروس کرونا در کنار مردم حضور داشته‌ و اقدامات مهمی را نیز انجام داده است.

وی افزود: با توجه به محرومیت‌ مناطق مختلف استان خوزستان و به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر کرونا، بیش از دو هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های کم‌درآمد و محروم این استان توزیع شد.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان خوزستان از تولید روزانه بیش از چهارهزار ماسک در بیش از 10 کارگاه توسط گروه‌های جهادی و مردمی همکار این قرارگاه در استان خبر داد و تصریح کرد: این ماسک‌ها به صورت رایگان به مراکز درمانی و مناطق محروم استان و وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود.

احمدی تأکید کرد: در چند شهر مانند لالی، مسجد سلیمان، آبادان، کارون، هندیجان، ماهشهر، هفتکل، ایذه، اندیمشک، شوش، هویزه، ملاثانی، بهبهان، خرمشهر و اهواز با همکاری گروه‌های جهادی اقداماتی مانند ضدعفونی معابر و توزیع مایع ضد عفونی کننده بین مردم نیز انجام شده است.

وی در پایان گفت: همچنان تا ریشه کنی ویروس کرونا در خدمت اقشار آسیب پذیر جامعه هستیم و هر آنچه در توان داشته باشیم برای رضایت خانواده های محروم خوزستانی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار