مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

حضور بیش از 50 گروه جهادی از جامعه روحانیت خوزستان در سنگر مبارزه با کرونا

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار گفت: بیش از ۵۰ گروه جهادی متشکل از خواهران و برادران روحانی در زمینه ضدعفونی، غربالگری، تولید ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین لباس برای پرستاران شبانه روزی پای کار هستند.
کد خبر: ۳۹۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ - 11April 2020

حضور بیش از 50 گروه جهادی از جامعه روحانیت خوزستان در سنگر مبارزه با کرونا

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، حجت الاسلام «عبدالرضا رستگار» مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جامعه روحانیت در تمامی عرصه های سخت از پیش از انقلاب تاکنون حضوری فعال و پررنگ داشته و درخط مقدم برای خدمت به مردم تلاش کرده است.

وی افزود: جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس ۱۱ برابر بیشتر از سایر اصناف، شهید تقدیم انقلاب کرده و این امر سندی بر رشادت های این قشر از جامعه است. قشری که در عین مظلومیت مورد هجمه فراوان دشمنان نظام و انقلاب هم قرار دارد و تلاش می شود که بین جامعه روحانیت و اقشار مردم فاصله بیفتد.

مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: متاسفانه در بسیاری از عرصه ها به خدمات روحانیت کمتر پرداخته شده و خیلی بر این باورند که این قشر در ساده ترین امورات مشغول به فعالیت هستند در حالی که چنین نیست و همه شاهد هستند که روحانیت در بحران های بزرگ کشور همچون سیل و زلزله هم پیشتاز خدمت رسانی بوده اند.

وی بیان کرد: اکنون در شرایط سختی که تمامی مردم جهان و کشور در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند یکی از دغدغه های اصلی مردم، غسل و تدفین فوت شدگان ناشی از کرونا بود که جامعه روحانیت و طلاب حوزه های علمیه با تمام ظرفیت در این مسیر پیشتاز بودند و این بار سنگین را از دوش جامعه برداشتند.

حجت الاسلام رستگار تصریح کرد: بیش از ۵۰ گروه جهادی متشکل از خواهران و برادران در زمینه ضدعفونی، غربالگری، تولید ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین لباس برای پرستاران شبانه روزی پای کار هستند.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از هشت هزار بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان توزیع شده و این حرکت جهادی همچنان ادامه دارد و به زودی نیز رزمایشی بزرگ برای جمع آوری و توزیع کمک های بیشتر به خانواده های نیازمند برگزار می شود .

مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: خوزستان جزو استان های با بیشترین نیروهای انقلاب است که در زمینه جمع آوری کمک ها و توزیع اقلام ضروری مردم با تمام ظرفیت پای کار آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار