مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رویکرد راهبردی پسا کرونایی کشور باید توسط قشر دانشجو تحلیل و پردازش شود

سردار عباس یوسفی گفت: رویکرد راهبردی پسا کرونایی کشور باید در خیلی زمینه‌ها از سوی قشر دانشجو تحلیل و پردازش شود.
کد خبر: ۳۹۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 11April 2020

رویکرد راهبردی پسا کرونایی کشور باید توسط قشر دانشجو تحلیل و پردازش شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان امروز با برگزاری کلاس مجازی درس آشنایی با دفاع مقدس خطاب به نمایندگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: رویکرد راهبردی پسا کرونایی کشور باید در خیلی زمینه ها از سوی شما قشر دانشجو تحلیل و پردازش شود.

وی پس از توجیه نمایندگان دانشجویان درس آشنایی با دفاع مقدس دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی خوزستان در خصوص ادامه تدریس مجازی، افزود: همین که شما در این شرایط قرار گرفته اید و به نوعی مجبورید که به این شیوه ادامه تحصیل دهید نه تنها یک تهدید نیست بلکه یک فرصت است تا جامعه دانشگاهی ما بتوانند از ظرفیت دیجیتال و راه دور و استفاده از دنیای اینترنت و مجازی نسبت به تقویت دروس دانشگاهی برنامه ریزی و اقدام کنند.

این استاد دانشگاه گفت: درس آشنایی با دفاع مقدس تنها ارائه همین کتاب چند صفحه ای نیست بلکه دنیایی از تجارب و گفته هاست که همه بیانگر اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و فرداست.

سردار یوسفی افزود: دانشجویان و جوانان نخبه کشور باید در مورد دنیای پسا کرونا و چالش های جدید بوجود آمده تحلیل های جدی داشته باشند و سنگر پژوهش و تدبیر را محکم تر از پیش ببندند.

وی در پایان ضمن تشریح چگونگی ادامه درس آشنایی با دفاع مقدس از نمایندگان دانشجو خواست که شیوه های جدید تدریس را به دیگر دانشجویان انتقال دهند تا ان شالله شرایط مساعد برای ادامه روند معمول تحصیل، فراهم آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار