فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد؛

گروه‌های جهادی نهاوند در خط مقدم بیماری کرونا

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در زمان دفاع مقدس نهاوندی‌ها پای کار بودند و امروز نیز گروه‌های جهادی در صحنه‌های مبارزه با ویروس کرونا در خط مقدم هستند.
کد خبر: ۳۹۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ - 11April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی مختاری» فرمانده سپاه نهاوند امروز در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به اظهار لطف رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به اقدامات جهادی بانوان بسیجی نهاوند در ایام دفاع مقدس و اکنون در خط مبارزه با بیماری کرونا، گفت: از اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به بانوان جهادگر بسیجی شهرستان نهاوند اظهار لطف کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

مختاری افزود: سخنان و تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب انگیزه و شور مضاعفی در بین جهادگران بسیجی شهرستان نهاوند شده به طوری که توان و نیروی کاری در امر جهاد با رشد چشمگیری روبرو شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح شهرستان نهاوند ۲۰ گروه جهادی فعال است که در قالب قرارگاه جهادی شهید امیدی در عرصه‌های مختلف ارائه خدمت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: یکی از این گروه‌ها گروه جهادی بقیة الله (عج) است که با شیوع بیماری کرونا و بنا به نیاز شهرستان با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان نهاوند نسبت به تهیه تولید و توزیع ماسک اقدام کرد.

مختاری متذکر شد: در این گروه خواهران بسیجی جهادگر مرحله تهیه و تولید را برعهده دارند و برادران امور پشتیبانی و توزیع را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه امروز جبهه مبارزه با کرونا همان جبهه دفاع مقدس است، اضافه کرد: در آن زمان پرچم دفاع و عزت کشور به دست پدران و مادران این جوانان بود و امروز به دست این جوانان و نوجوانان رسیده که به بهترین شکل در حال حراست و نگهداری از این پرچم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار