فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد؛

آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رزمایش «کمک مومنانه» پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کمک به افراد کم‌بضاعت در استان کردستان آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ - 11April 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در جلسه آغاز و هماهنگی برگزاری رزمایش سراسری «کمک‌ مومنانه» به محرومان در کردستان اظهار داشت: وظیفه سپاه حراست و صیانت از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و لذا در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: کشورمان علی‌رغم تمامی تحریم‌ها، در مبارزه و پیشگیری از کرونا بهتر از کشورهایی همچون امریکا، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و انگلیس است که داعیه تمدن و برخورداری از رفاهیات دارند، عمل کرده است. 

حسینی کمک و همکاری مردم و همچنین پای کار بودن بسیج و سپاه در زمینه مبارزه با کرونا را قابل تحسین دانست و ادامه داد: سپاه جدای از تامین و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در بین اقشار نیازمند، در ضدعفونی اماکن و معابر عمومی شهری و روستایی و کمک به اجرای طرح فاصله‌گذاری هم اقدامات خوبی داشته است.  

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی عید نیمه شعبان بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری‌رساندن به افراد کم‌بضاعت تاکید داشتند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: در راستای عمل به منویات معظم‌له و همچنین کمک به اقشار نیازمند و کم‌ درآمد، رزمایش سراسری «کمک مومنانه» در کردستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فاز نخست این رزمایش از امروز با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) آغاز می‌شود که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

به گفته حسینی کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» که به صورت کالا خواهد بود در همان محل و جغرافیا به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید.

این مسئول افراد نیازمند و کم‌درآمد و افرادی که کسب و کار خود را در این شرایط از دست داده‌اند را از اولویت‌های برخورداری از کمک‌های رزمایش «کمک مومنانه» برشمرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، بر استفاده از دستگاه‌های اداری، سمن‌ها، هیات‌های مذهبی، خیرین و مساجد در راستای عمل به منویات رهبری در زمینه «کمک مومنانه» تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار