سردار قنبری خبر داد؛

کشف بیش از ۲ تُن مواد افیونی درخاش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف دو تُن و ۹۰ کیلو مواد افیونی در درگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر با سوداگران مرگ در شهرستان خاش خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ - 11April 2020

کشف بیش از ۲ تُن مواد افیونی درخاشبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این عملیات اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خاش با یک سری کار پیچیده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق گسترده مواد افیونی توسط یک باند سازمان یافته به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سراوان در قالب چند تیم پوششی با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته آن‌ها را در حال جابه جایی محموله مواد افیونی با دو دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از محور‌های فرعی سراوان-خاش شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات که با هدایت مستقیم افسران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود، سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با ماموران انتظامی درگیر و با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس، محموله مواد مخدر را رها کردند و به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری بیان داشت: پس از درگیری سنگین که ساعتی به طول انجامید، ماموران در بازرسی از خودرو‌های به جا مانده از قاچاقچیان دو تن و ۹۰ کیلو و ۱۴۳ گرم مواد مخدر شامل؛ یک تُن و ۶۴۹ کیلو و ۶۳۰ گرم تریاک، ۴۴۰ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش و ۴۱۳ گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه اسلحه کمری و دو دستگاه بی سیم دستی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها