نماینده ولی فقیه در خوزستان:

نظام سلامت در سراسر کشور و به ویژه در استان خوزستان به خوبی درخشیدند

سید محمد نبی موسوی فرد گفت: نظام سلامت در این روزها در سراسر کشور و به ویژه در استان خوزستان به خوبی درخشیدند و این از افتخارات است که در طول ۴۱ سال در حوزه پزشکی به دست آورده‌ایم.
کد خبر: ۳۹۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 11April 2020

نظام سلامت در سراسر کشور و به ویژه در استان خوزستان به خوبی درخشیدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، بهره‌برداری از بخش‌های سی‌تی‌اسکن و آی‌سی‌یو بیمارستان رازی اهواز برای سرعت بخشی و رسیدگی بهتر به بیماران کرونایی و تنفسی، امروز با حضور استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید «محمد نبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در حاشیه آیین بهره‌برداری از بخش‌های سی‌تی‌اسکن و آی‌سی‌یو بیمارستان رازی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام سلامت در این روزها در سراسر کشور و به ویژه در استان خوزستان به خوبی درخشیدند و این از افتخارات است که در طول ۴۱ سال در حوزه پزشکی به دست آورده‌ایم.

وی افزود: ایران در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، از کمترین امکانات پزشکی برخوردار بود و نیازهای خود را به ناچار از کشورهای همسایه تامین می‌کرد اما اکنون در علم پزشکی جزو کشورهای مطرح منطقه به شمار می‌رویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: مدیریت خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این هفته ها عملکرد قابل قبولی داشتند و بی شک بهره‌برداری از بخش‌های جدید سی‌تی‌اسکن و آی‌سی‌یو بیمارستان رازی می تواند بخش عمده ای از نیاز بیماران استان را پاسخگو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: همچنین بهره‌برداری از مجموعه اکسیژن ساز در این بیمارستان یکی دیگر از اقدامات ارزشمند برای شتاب بخشی به درمان بیماران مبتلا و رفع کمبودهای این حوزه است که جا دارد از تمامی کارکنان بیمارستان رازی صمیمانه قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: امسال در حالی که بسیاری از مردم در کنار خانواده‌های خود بودند، تلاشگران کادر درمانی شبانه روز برای خدمت به مردم در بیمارستان حضور داشتند و حماسه ای دیگر آفریدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها