مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر خبر داد؛

تولید پنج هزار ماسک در پایگاه شهیدابراهیم هادی عالیشهر

«علی مقاتلی» گفت: این ماسک ها در شرایط بهداشتی و در کارگاه شهید ابراهیم هادی شهر جدید عالیشهر تولید و به صورت رایگان و با همکاری حوزه مقاومت بسیج بین شهروندان توزیع شد.
کد خبر: ۳۹۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ - 11April 2020

به گزارش دفاع‌پرس‌ از بوشهر، «علی مقاتلی» مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در حاشیه توزیع ماسک‌های تولید شده در شهر عالیشهر اظهار داشت: با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای پنج هزار ماسک تولید و بین خانواده‌های کم درآمد در شهر عالیشهر توزیع شد.

وی گفت: این ماسک‌ها در شرایط بهداشتی و در کارگاه شهید ابراهیم هادی شهر جدید عالیشهر تولید و به صورت رایگان و با همکاری حوزه مقاومت بسیج بین شهروندان توزیع شد.

علی مقاتلی افزود: شکست ویروس کرونا نیازمند مشارکت همه مردم است و در این شرایط سخت همه باید برای پیشگیری از شیوع این بیماری سهیم باشند.

وی ادامه داد: به همین منظور مواد اولیه مورد نیاز برای تولید پنج هزار ماسک از سوی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر تامین شده‌ است.

مقاتلی با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم و لزوم ماندن در خانه تا قطع کامل زنجیره انتقال اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، اقداماتی از جمله گندزدایی معابر، تولید برنامه‌های آموزشی و پشتیبانی از گروه‌های مردمی و بسیج از جمله اقداماتی است که در دستور کار این شرکت قرار گرفته‌است و تا ریشه کن شدن این ویروس تداوم خواهد داشت.

انتای پیام/

نظر شما
پربیننده ها