مسئول کانون بسیج رسانه بجنورد خبر داد؛

۱۰۰ بسته بهداشتی در بین اصحاب رسانه توزیع شد

مسئول کانون بسیج رسانه بجنورد گفت: به دلیل ارتباط زیاد خبرنگاران و عکاسان با محیط بیرون جهت تهیه خبر تعداد ۱۰۰ بسته بهداشتی برای محافظت از خبرنگاران تهیه و توزیع شده است.
کد خبر: ۳۹۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ - 13April 2020

۱۰۰ بسته بهداشتی در بین اصحاب رسانه توزیع شد«رضا خبازان» مسئول کانون بسیج رسانه بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی از توزیع مرحله دوم اقلام بهداشتی در بین اصحاب رسانه خبر داد و افزود: به دلیل ارتباط زیاد خبرنگاران و عکاسان با محیط بیرون جهت تهیه خبر؛ بسیج رسانه شهرستان بجنورد این اقلام بهداشتی را برای محافظت خبرنگاران در مقابله با ویروس کرونا تهیه کرده است.

وی بیان کرد: تعداد ۱۰۰ بسته بهداشتی برای اصحاب رسانه اعم از خبرنگار و عکاس در نظر گرفته شد که مرحله اول آن در اسفندماه توزیع شد و مرحله دوم آن در فروردین ماه در حال توزیع است.

مسئول کانون بسیج رسانه بجنورد ادامه داد: از تعداد ۱۰۰ بسته بهداشتی حدود ۷۰ بسته در شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین توزیع شده است.

خبازان با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی شامل یک جفت دستکش، چهار عدد ماسک و یک مایع ضدعفونی کننده است، گفت: ماسک‌ها و محلول‌های ضدعفونی کننده این بسته توسط دانشجویان و جهادگران در کارگاه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد تولید شده و استاندارد‌های لازم را دارد و مورد تایید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار