فرازهایی که التیام‌بخش داغ دلتنگی مادر شهید «ولایتی‌فر» است

«طوبی جدیدالاسلام» می‌گوید: اگر یک شب به مزار پسرم نروم و زیارت عاشورا نخوانم آرام نمی‌شوم. هر شب برای خواندن زیارت عاشورا با پدر حسین به مزار شهیدمان می‌رویم.
کد خبر: ۳۹۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ - 12April 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «طوبی جدیدالاسلام» مادر شهید «حسین ولایتی‌فر» درباره چگونگی اطلاع از شهادت فرزندش اظهار داشت: زمانی که از شهادت حسین خبردار شدم احساس کردم یک ندا به من می‌گوید آرام باشید حسین خوب است. حسین لایق شهادت بود.

وی ادامه می‌دهد: حسین از ۱۲ سالگی وارد بسیج شد. حضور در هیئت‌های مذهبی، مسجد و برنامه‌های فرهنگی از خصوصیات پسرم بود و اهتمام ویژه‌ای برای کمک به فقرا و نیازمندان داشت. حسین تاکید داشت که به سوریه برود و همیشه به من می‌گفت یک روز شهید خواهم شد. پسرم عاشق این راه بود و راضی هستیم به رضای خدا. حسین هنگام مناجات به طبقه پایین منزل می‌رفت. صدای قرائت‌ها و مناجات‌های حسین هنوز در گوشم هست؛ امروز هم اگر یک شب به مزار پسرم نروم و زیارت عاشورا نخوانم آرام نمی‌شوم. هر شب برای خواندن زیارت عاشورا با پدر حسین به مزار شهیدمان می‌رویم.

«محمدتقی ولایتی‌فر» پدر شهید حسین ولایتی‌فر نیز با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی پسرش گفت: با شهید خیلی اُنس داشتم و با هم خیلی رفیق بودیم. رابطه ما تنها پدری و پسری نبود. حسین هدایا و حق الزحمه‌های خود را به فقرا و نیازمندان می‌بخشید. سواد قرائت زیارت عاشورا را ندارم، وقتی مادر حسین شروع به خواندن این دعا می‌کند آرام می‌شوم.

به گزارش دفاع‌پرس، «حسین ولایتی‌فر» فرزند محمدتقی، ششم تیر سال ۱۳۷۵ در پایتخت مقاومت ایران، دزفول متولد شد و در ۲۰ سالگی به جمع سبزپوشان سپاه پاسداران پیوست.

حسین ولایتی‌فر صبح روز شنبه ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۷ در رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار قدس اهواز برگزار شد، هدف تروریست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید. پس از تشییع باشکوه در اهواز، پیکر پاکش به همراه پیکر مطهر شهید سعید زارع به دزفول انتقال یافت و در گلزار شهدای شهیدآباد این شهر آرام گرفت.

موسسه حضرت مهدی (عج) در اسفند ۹۸ پویشی با عنوان «در خانه بمانیم» با محوریت زیارت عاشورا ایجاد کرده است که بر اساس این پویش، برای رفع بلا از کشور دعای توسل، دعای ندبه و زیارت عاشورا قرائت می‌شود که تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر در این پویش شرکت کردند. پدر و مادر شهید حسین ولایتی‌فر نیز ضمن پیوستن به این پویش، از ملت ایران اسلامی خواستند برای مقابله با بیماری کرونا دست به دعا برداشته و از قرائت زیارت عاشورا غافل نشوند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار