شهبازی عنوان کرد؛

تولید بیش از یک میلیون عدد ماسک بهداشتی توسط سازمان بسیج مهندسین

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی گفت: مهندسین جهادی در کشور با تغییر کاربری برخی صنایع موجود و استفاده از ظرفیت کارگاه‌های خانگی توانستند نسبت به تهیه و توزیع ۹۹۲ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک سه لایه و ۵۰ هزار عدد ماسک ۹۵ N در سراسر کشور اقدام کنند.
کد خبر: ۳۹۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ - 12April 2020

تولید بیش از یک میلیون عدد ماسک بهداشتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علی اصغر شهبازی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در تشریح اقدامات مجموعه بسیج مهندسین صنعتی در سراسر کشور برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: تاکنون ۷۶۱ مهندس و متخصص در قالب ۱۱۲ گروه جهادی به صورت شبانه روزی در ایام تعطیل و غیر تعطیل به انجام اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با ویروس کرونا پرداختند.

وی افزود: از جمله اقدامات این گروه‌های جهادی می‌توان به ضدعفونی کردن اماکن و معابر عمومی به تعداد ۷۷۶۰ نفر روزکار، پایش سلامت شاغلین در شهرک‌های صنعتی به تعداد ۸۱۸ نفر روزکار و حضور در مراکز درمانی و کمک به کادر پزشکی به تعداد ۱۰۸۴ نفر روزکار اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی ادامه داد: مهندسین جهادی در کشور با تغییر کاربری برخی صنایع موجود و استفاده از ظرفیت کارگاه‌های خانگی توانستند نسبت به تهیه و توزیع ۹۹۲ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک سه لایه و ۵۰ هزار عدد ماسک ۹۵ N در سراسر کشور اقدام کنند.

وی همچنین عنوان کرد: مجموعه بسیج مهندسین صنعتی جهت تولید اقلام بهداشتی، شوینده و ضدعفونی کننده با نیازسنجی ۱۸۹ واحد تولیدی، اخذ مجوز ۸۸ واحد و شناسایی ۱۷ طرح نوآورانه گامی اساسی در جهت مقابله با این ویروس منحوص در کشور برداشته است.

شهبازی در ادامه از توزیع ۴۵ هزار و ۶۶۰ بسته اقلام بهداشتی و ۴۸۵۰ بسته اقلام خوراکی در بین خانوار‌های محروم و کم برخوردار استان‌ها توسط جهادگران این سازمان خبر داد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار