معرفی رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری

آیین معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، رئیس سازمان قضایی کشور و اعضای شورای تأمین استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸ - 12April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، آیین تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، رئیس سازمان قضایی کشور و اعضای شورای تأمین استان برگزار شد.

«اقبال عباسی» استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: تلاش‌های ارزنده نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش و به ویژه بسیجیان در این روزها در کنار سایر دستگاه‌های عرصه سلامت در مبارزه با کرونا ویروس قابل تقدیر است.

این مسئول افزود: اخیرا در شرایطی که همه دنیا به ویژه کشورهای مدعی توسعه یافتگی در مبارزه با کرونا ناتوان و مستاصل شده‌اند، می‌توان با انسجام، وحدت و همدلی همه ارکان نظام با رهبری حضرت امام خامنه‌ای، قوای سه‌گانه، نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی و جهادی و نگاه مسئولانه عموم مردم به جهانیان ثابت کرد که می‌توان از این شرایط سخت عبور کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح حافظ امنیت جامعه و آماده از خودگذشتگی هستند و تعهد به مردم از مهمترین رویکردهای نیروهای مسلح به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع جرم حرکتی پسندیده برای دستگاه قضا است که سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

عباسی تاکید کرد: مهم‌ترین اهداف سازمان نظام قضایی نیروهای مسلح حفظ اقتدار نیروهای مسلح است که در محیطی قانونمند همه را به اجرای قانون ملزم کرده تا نظم وآگاهی درآن نهادینه شود.

در این مراسم، عباس مانیان به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات عبدالمحمد فردی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها