معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی:

۶۳ درصد کارمندان در دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی حضور یافتند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی گفت: در ۵۸ دستگاه اجرایی استان از تعداد ۱۱ هزار و ۳۵۷ نفر کارمند، هفت هزار و ۱۲۷ نفر طبق رعایت قانون دوسوم در دستگاه‌های اجرایی حضور یافتند.
کد خبر: ۳۹۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 12April 2020

قانون دوسوم برای کارمندان ۵۸ دستگاه اجرایی خراسان شمالی رعایت شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «علی بیگ زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در نشست استانی ستاد مبارزه با کرونا ویروس در خصوص آخرین وضعیت حضور کارمندان در دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: در ۵۸ دستگاه اجرایی استان از تعداد ۱۱ هزار و ۳۵۷ نفر کارمند، هفت هزار و ۱۲۷ نفر یعنی ۶۳ درصد طبق رعایت قانون دوسوم در دستگاه‌های اجرایی حضور یافتند.

بیگ زاده با اشاره به کارمندانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، گفت: تعداد ۶۳۶ نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان بیماری زمینه‌ای داشتند که شناسایی و مرخصی به آنان تعلق گرفت همچنین ۵۱ نفر از کارکنانی که مبتلا و یا مشکوک به بیماری ویروس کرونا بودند نیز شناسایی شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی ادامه داد: همچنین ۳۱۰ نفر از همسران کادر درمان که در دستگاه‌های اجرایی کارمند بودند نیز شناسایی شدند که به آن‌ها مرخصی و یا دورکاری تعلق گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار