فرمانده انتظامی خوزستان:

نیروی انتظامی مصمم است با قاچاقچیان اسلحه برخورد قاطع داشته باشد

سردار حیدر عباس زاده گفت: نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان سلاح، فروشندگان، دارندگان سلاح، مهمات غیر مجاز و کسانی که از سلاح مجاز و غیر مجاز برای تیراندازی به سمت مردم، منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنند، برخورد قاطع و جدی داشته باشد.
کد خبر: ۳۹۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ - 12April 2020

نیروی انتظامی مصمم است با قاچاقچیان اسلحه برخورد قاطع داشته باشد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حیدر عباس زاده» فرمانده انتظامی خوزستان امروز با اعلام این خبر که پنج نفر اعضای یک باند قاچاق اسلحه با ۳۳ قبضه اسلحه شکاری از سوی پلیس شوشتر شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان موفق شد با کار اطلاعاتی باند پنج نفره قاچاق سلاح و مهمات را که قصد داشتند یک محموله سلاح شکاری را وارد استان کنند، شناسایی و دستگیر کند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه دو دستگاه خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی ازخودروهای توقیفی تعداد ۳۳ قبضه سلاح شکاری تک لول، دستگاه دود زا، پنج زوج پلاک جعلی و سه زوج نیمه پلاک، کشف شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه پنج قاچاقچی سلاح و مهمات دستگیر شدند که سه نفر از آن ها به اتهام قاچاق سلاح سابقه زندان داشتند. متهمان بلافاصله پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار عباس زاده گفت: نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان سلاح و فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و کسانی که از سلاح مجاز و غیر مجاز برای تیراندازی به سمت مردم، منازل و خودروها استفاده می کنند، برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار