شهید «فرهاد حسنی سعدی»:

شهادت نقطه عروج مسلمین است

در وصیت نامه شهید «فرهاد حسنی سعدی» امده است: همه ما عاشق شهادت هستیم و از شهادت باکی نداریم، راه ما راه حسین(ع) است و شهادت هم افتخار ما و شهادت نقطه عروج مسلمین است.
کد خبر: ۳۹۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ - 12April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «فرهاد حسنی سعدی» چهاردهم‌ بهمن 1344، در شهرستان كرمان متولد شد. وی تا سال‌ چهارم‌ متوسطه درس خواند. سال 1362، ازدواج كرد و صاحب يك پسر شد. وی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. سرانجام در بيست‌‌ويكم اسفند 1363، در جزيره مجنون عراق بر اثر اصابت تركش به ‌شهادت رسيد.

قسمت هایی از وصیت نامه شهید «فرهاد حسنی سعدی» را در ادامه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر حضرت سیدالشهدا(ع) و مهدی موعود و امام زمان(عج) و نایب برحقش امام خمینی و ارواح پاک شهدای اسلام، وصیت‌ خود را آغاز می کنم:

سلام بر پدر و مادر عزیزم که همواره آماده هستید در راه اسلام و انقلاب تلاش کنید. پدر و مادر همیشه به یاد خدا باشید و خوشحال باشید از اینکه فرزندتان در جبهه هست و اگر شهید شدم هیچ ناراحت نباشید، برای من گریه نکنید بلکه گریه های شما برای اباعبدالله(ع) و تمامی شهدای اسلام باشد.

پدر و مادر مرا ببخشید، من فرزند خوبی بری شما نبودم. مرا عفو کنید و ببخشید. دعا برای تمامی رزمندگان و مجروحین جنگ یادتان نرود و از خدا بخواهید که رهبرمان را تا ظهور حضرت مهدی(عج) در پناه خودش نگه دارد.

برادرجان اکبر، امیدوار هستم که خداوند توفیقت دهد که هر چه می توانی در راهش کوشش کنی. برادرجان، همه ما عاشق شهادت هستیم و از شهادت باکی نداریم. برادر راه ما راه حسین(ع) است و شهادت هم افتخار ماست. شهادت نقطه عروج مسلمین و راه رسیدن خداست.

خواهرم ناراحت نباش و همچون زینب صبر و مقاومت کن. خدا توفیقت دهد که هر چه می توانی در راهش کوشا باشی و پیوسته به یاد خدا باش و خدای را فراموش نکن. هیچگاه فراموش نکنید که دنیا به آخر می رسد خودتان را بسازید و با خدای خود راز و نیاز کنید و خودتان را به خدا نزدیک کنید خداوند شما را به راه راست هدایت کند و توفیق دهد در راهش هر چه می توانید کوشش کنید.

از همه شما می خواهم که مرا ببخشید و عفو کنید خداوند به همه توفیق دهدکه ادامه دهنده راه حسین و امام زمان(عج) و نایب برحقش امام خمینی باشیم و راه خونبارمان را تا کربلا و قدس ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار