وصیتنامه روحانی شهید «محمد مظفری»؛

ای امت حزب الله! در مقابل خون شهیدان مسئول هستید

روحانی شهید «محمد مظفری» در فرازی از وصیتنامه خود نوشته است: ای امت حزب الله! در مقابل خون شهیدان مسئول هستید به اینکه از اسلام، میهن اسلامی و انقلاب اسلامی خوب پاسداری نمایید.
کد خبر: ۳۹۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ - 14April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، روحانی شهید «محمد مظفری» فرزند «حجت الاسلام عبدالصمد مظفری» در سال 1344 در شهرستان آزادشهر استان گلستان به دنیا آمد. دوره ابتدایی و راهنمایی را در شهر خود گذرانید و پس از آن، جهت تحصیل علوم دینی، وارد مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان شد. پس از اتمام مراحل مقدماتی حوزه، در شهریور سال 1359 به حوزه علمیه قم مهاجرت کرد و در مدرسه علمیه رسالت مشغول تحصیل شد.

با شروع جنگ تحمیلی، در چهار نوبت به عنوان تبلیغی رزمی در جبهه های نبرد حضور پیدا کرد. در اوایل دهه 60، ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد.

سرانجام شهید مظفری در چهارمین اعزام به جبهه، در عملیات خیبر در اسفند سال 1362 در جزیره مجنون حضور پیدا کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیتنامه شهید:

ای امت حزب الله! در مقابل خون شهیدان مسئول هستید به اینکه از اسلام، میهن اسلامی و انقلاب اسلامی خوب پاسداری نمایید.

گوش به فرمان امام باشید. مساجد را پر کنید که به فرموده امام حق، دشمن از این مسجدها می ترسد. از بذل مال و جان خویش در راه خدا دریغ نفرمایید.

ای ملت! خورشید اسلام در حال درخشش است. کربلا آزاد می شود، قدس آزاد خواهد شد.

(در شهادتم) برای من مجلس نگیرید، مجلس روضه حسین (ع) به پا کنید، برای امام حسین (ع) و به نام آن حضرت خرج دهید.   اللهم ارزُقنا شفاعهَ الحسین یومَ الورود

ای امت حزب الله! در مقابل خون شهیدان مسئول هستید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار