بخیتاری:

تشکیل ۳۱۳ مرکز اطعام مهدوی/ سامانه سخا به صورت ملی آغاز به کار می‌کند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اعلام شماره حساب و شماره کارت کمیته امداد برای کمک خیرین به نیازمندان گفت: سامانه سخا به صورت ملی آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۳۹۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ - 13April 2020

تشکیل ۳۱۳ مرکز اطعام مهدوی/ سامانه سخا به صورت ملی آغاز به کار می‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره ارائه کمک‌های مردمی به نیازمندان اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان خیزش عمومی از سوی مردم نهاد‌های انقلابی و بسیجیان برای کمک به نیازمندان به وجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی جلسه شورای برنامه ریزی را در طول چهار ساعت برگزار کردیم و در راستای رزمایش بخشش ایرانیان برنامه‌هایی را در نظر گرفتیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هم اکنون بانک اطلاعاتی نیازمندان تجمیع و شفاف شده است که موجب یکپارچه سازی در عملکرد و عدالت اجتماعی در توزیع منابع می‌شود.

بختیاری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش مشارکت‌های مردمی را برای کمک به نیازمندان داشته‌ایم و تاکنون توانسته‌ایم اعتماد مردم را جلب کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به این که بخش عمده‌ای از مردم در مبارزه با کرونا هستند و منابع درآمدی آن‌ها کاهش پیدا کرده است، لذا می‌طلبد خیرین و مراکز نیکوکاری حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: اطلاعات نیازمندان به صورت برخط در کمیته امداد وجود دارد و چهار هزار مرکز نیکوکاری در مساجد ایجاد شده است تا بتواند خدمات مناسبی را به نیازمندان ارائه دهد.

بختیاری گفت: کمیته امداد در راستای اجرای ماده قانونی مراکز نیکوکاری، سامانه سخا را به صورت آزمایشی در خراسان رضوی راه اندازی کرده است و در آینده این سامانه به صورت ملی خدماتی را به نیازمندان ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: تمام کسانی که خدمات می‌دهند اطلاعاتشان با کد ملی درج می‌شود و به نام خود این افراد به نیازمندان کمک خواهد شد و نیاز نیست که ارائه خدمات تنها با نام کمیته امداد باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰، شماره حساب ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰، شماره حساب بانک ملی ۳۳۳۳ و یا کد USSD *۸۸۷۷*۱# پرداخت کنند.

بختیاری یادآور شد: اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را نیز امسال داریم و حدود ۳۱۳ مرکز با عنوان اطعام مهدوی تشکیل شده است که خدمات مورد نیاز را به نیازمندان در ماه مبارک رمضان برعهده دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار