فرمانده سپاه شهرستان گالیکش خبر داد؛

آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در گالیکش

فرمانده سپاه گالیکش اظهار داشت: در راستای تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص اجرای یک رزمایش برای مساوات و همدلی و کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان، رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان گالیکش آغاز شده است.
کد خبر: ۳۹۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ - 13April 2020

آغاز رزمایش کمک مومنانه در گالیکش

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «احمد کوهستانی» فرمانده سپاه گالیکش اظهار داشت: در راستای تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص اجرای یک رزمایش برای مساوات و همدلی و کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان، رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان گالیکش آغاز شده است.

وی افزود: این رزمایش با هدف به صحنه آوردن کمک های مردمی بمنظور حمایت از فقرا و نیازمندان بویژه کسانی که شغل و درآمد آنها در پی شیوع ویروس کرونا از دست رفته و آسیب جدی دیده و یا توان معیشتی خود را از دست داده اند، با دستور و ابلاغ سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین با رمز مبارک یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی به مناسبت میلاد خجسته و نورانی امام زمان (عج)، در سطح کلیه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان گالیکش همزمان با سراسر کشور آغاز و اجرا می گردد.

فرمانده سپاه گالیکش خاطر نشان کرد: کمک های جمع آوری شده توسط پایگاه های بسیج با در نظر گرفتن جغرافیای منطقه استحفاظی آن، در همان محل یا روستا با هماهنگی حوزه های مقاومت بسیج پس از شناسایی دقیق افراد نیازمند بین آنها توزیع می شود.

سرهنگ کوهستانی ضمن دعوت از همه‌ی ادارات، دستگاه های اجرایی، ارگان ها، نهاد ها، بخشداران و دهیاران، خیرین، ائمه محترم جمعه و جماعت، هیئت امنای مساجد و حسینیه ها، هیئت های مذهبی، موسسات و گروه های مردم نهاد شهرستان گالیکش، خواست جهت هر چه بهتر برگزار شدن رزمایش کمک مومنانه با بسیج سازندگی سپاه شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار