فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

فعالیت ۲۶۰ گروه جهادی استان بوشهر در عرصه مقابله با کرونا

سردار «علی رزمجو» گفت: پنج هزار بسیجی استان بوشهر در قالب ۲۶۰ گروه جهادی در عرصه مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۹۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ - 13April 2020

فعالیت ۲۶۰ گروه جهادی استان بوشهر در عرصه مقابله با کرونا

به گزارش دفاع‌پرس‌ از بوشهر، سردار «علی رزمجو» صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای جهادی از پیشتازان مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع آن هستند که در استان بوشهر هم کارهای بزرگی صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت پنج هزار بسیجی استان بوشهر در قالب ۲۶۰ گروه جهادی در عرصه مقابله با بیماری کرونا گفت: در کارگاه‌های جهادی استان روزانه ۷۰ هزار ماسک و ۱۶ هزار دستکش تولید می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر توزیع بسته‌های معیشتی بین ۲۹ هزار خانوار استان خبر داد و اضافه کرد: هر یک از این بسته‌ها حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزش داشته است که در مجموع حدود ۴۵ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به ضدعفونی بیش از ۴۶ هزار نقطه استان توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱.۷ میلیون ماسک و ۳۴۳ هزار لیتر مواد بهداشتی میان مردم توزیع شده است.

سردار رزمجو افزود: بسیجیان استان بوشهر در کنترل خودروها در ۹۵ ایستگاه شهری و روستایی یک میلیون و ۳۲ هزار نفر در تشخیص کرونا غربالگری کرده‌اند و افراد مشکوک به داشتن این بیماری به مراکز درمانی هدایت شده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه استانی رزمایش همدلی و مواسات گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌رسانی به اقشار نیازمند به ویژه در ماه مبارک رمضان از اهداف مهم این قرارگاه است.

سردار رزمجو بیان کرد: ستاد قرارگاه همدلی بقیه الله (عج) با هدف مدیریت فقر در جامعه و فقرزدایی در استان بوشهر تشکیل شده و پس از شناسایی افراد بی‌بضاعت خدمات ویژه‌ای به خانواده‌هایی که به سبب بروز ویروس کرونا دچار آسیب اقتصادی، معیشتی و درآمدی شده‌اند ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار