فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

خط پدافندی مناسبی در مقابل ویروس کرونا ایجاد شد

«سردار علی رزمجو» گفت: امروز در شرایطی هستیم که ویروس کرونا تمام دنیا را فرا گرفته است، اما در کشور ما با وجود این که کمتر کسی فکر می‌کرد این مسئله تا این اندازه گسترش پیدا کند همه پای کار آمدند و خط پدافندی مناسبی در جلوی آن ایجاد کردند.
کد خبر: ۳۹۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ - 13April 2020

به گزارش دفاع‌پرس‌ از بوشهر، «سردار علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بوشهر اظهار داشت: امروز در شرایطی هستیم که ویروس کرونا تمام دنیا را فرا گرفته است اما در کشور ما با وجود این که کمتر کسی فکر می‌کرد این مسئله تا این اندازه گسترش پیدا کند همه پای کار آمدند و خط پدافندی خوبی در جلوی آن ایجاد کردند.

وی گفت: مقابله با شیوع ویروس کرونا کشور ما را در شرایط خاص یک جنگ نامرئی قرار داده است و به این علت که سلاح مقابله با این جنگ به طور دقیق مشخص نیست با حالت پدافندی توانستیم برای جلوگیری از شیوع آن تلاش کنیم.

وی انسجام، وحدت و همبستگی به وجود آمده در کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را یک نعمت مهم برشمرد و اظهار کرد: اگر اقدامات پیشگیرانه همه جانبه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به موقع در استان ما انجام نمیشد شاید الان استان بوشهر یکی از بدترین استان ها در کشور به حساب می آمد اما خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه باعث شد وضعیت استان ما وضعیت نسبتاً خوبی باشد.

عضو ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر با اشاره به خدمات بسیجیان استان بوشهر در مقابله با شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: بسیجیان استان بوشهر خدمات متعددی را در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان انجام داده است که برای نمونه می‌توان به راه‌اندازی 180 کارگاه تولید ماسک، کمک به نیروی انتظامی در ایستگاه های ورودی و خروجی و انجام تب سنجی ها اشاره کرد که این نوع از خدمات در دنیا بی‌نظیر است.

سردار رزمجو ضمن تشکر از زحمات رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بوشهر تاکید کرد: آمادگی سپاه و بسیج استان بوشهر برای هرگونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بوشهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار