توزیع یک میلیون بسته حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین نیازمندان کشور

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر «رزمایش مساوات و همدلی»، این رزمایش کلید خورده و در مرحله نخست این همایش یک میلیون بسته حمایتی هر کدام به ارزش 200 هزار تومان در مناطق مختلف کشور توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 13April 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، محمد ترکمانه در حاشیه توزیع 5 هزار بسته بهداشتی در بین اقشار نیازمند کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از همان روزهای نخست شیوع این ویروس اقدامات خود را حسب دستور رئیس ستاد با تمام قوا شروع کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: بعد از فرمایشات حضرت آقا مبنی بر «رزمایش مساوات و همدلی» تصمیماتی در ستاد اجرایی حضرت امام (ره) با عنوان رزمایش همدلی و احسان را شروع کردیم که در مرحله نخست این رزمایش یک میلیون بسته حمایتی هر کدام به ارزش 200 هزار تومان در مناطق مختلف کشور توزیع می‌شود.

وی افزود: سامانه 4030 برای پاسخگویی به سوالات مردم در همین راستا راه‌اندازی شد که تا این لحظه بیش از 10 میلیون نفر با این سامانه تماس گرفته‌اند.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام(ره) گفت: علاوه بر تماس‌هایی که از سوی مردم با سامانه 4030 صورت گرفته تماس‌هایی هم از طریق این سامانه برای غربالگری با مردم گرفته می‌شود که تا این لحظه 70 میلیون نفر توسط بهورزان وزارت بهداشت صورت گرفته است.

ترکمانه اضافه کرد: اقدامی در خصوص اهدای بسته‌های بهداشتی ذیل پویش احسان سلامت در کشور شکل گرفته که تا این لحظه 120 هزار بسته بهداشتی در کشور توزیع شده و 100 هزار بسته دیگر هم به زودی در استان‌های مختلف توزیع می‌شود.

وی افزود: امروز 5 هزار بسته بهداشتی و یک هزار گان برای مجموعه بیمارستانی در استان کردستان توزیع شد و اگر نیاز باشد اهدای این بسته‌ها را تکرار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار