معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

بحران کرونا باعث یک وفاق ملی شده است

سرهنگ عبدالرضا حاجتی گفت: در بحث کرونا یک وفاق ملی اتفاق افتاد و جا دارد از مردم نیز قدردانی کنم. بسیج سازماندهی شده، در خدمت بهداشت و درمان استان خوزستان است.
کد خبر: ۳۹۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ - 13April 2020

بحران کرونا باعث یک وفاق ملی شده است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «عبدالرضا حاجتی»، معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و جانشین قرارگاه جهادی شفا، امروز در نشست خبری با خبرنگاران از اقدامات اخیر این قرارگاه در خوزستان خبر داد و اظهار داشت: قرار است سپاه با بیش از ۲ هزار پایگاه مقاومت خود، در سطح محلات به آن هایی که در بحث کرونا آسیب دیده اند، کمک کند.

وی با تقدیر از جامعه علوم پزشکی خوزستان، افزود: در بحث کرونا یک وفاق ملی اتفاق افتاد و جا دارد از مردم نیز قدردانی کنم. بسیج سازماندهی شده، در خدمت بهداشت و درمان استان خوزستان است.

جانشین قرارگاه جهادی شفا در پاسخ به این سوال که نقاهتگاه‌های ایجاد شده توسط سپاه، چقدر می تواند کمک‌رسان دانشگاه علوم پزشکی باشد، گفت: کمک رسانی ما در ۲ بعد است. هم در بعد روانی آمادگی داریم. یعنی تا ظرفیت ۱۵۰۰ تخت آمادگی لازم وجود دارد هم برای سالم سازی جامعه و فاصله گذاری اجتماعی که باید اتفاق بیفتد.

سرهنگ حاجتی گفت: افراد بهبود یافته باید به نقاهتگاه ها بروند و زمانی را استراحت کنند تا بیماری کاملا رفع شود اما فعلا مردم ضرورت کار را نمی پذیرند ولی ما آمادگی داریم و نقاهتگاه‌های ما در اهواز و مابقی شهرها و در مجموع ارتش، نیروی زمینی و سپاه خوزستان در خدمت بهداشت و درمان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار